Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme äiti, huusi lapselleen ja rikkoi lumihevosen pään

Vierailija

Eilen tuossa meidän pihalla oli todella pimee äiti, joka teki lapsensa kanssa lumihevosta ja lapsi alkoi kiukuttelemaan ja huutamaan, jolloin äiti työnsi hevoselta pään alas. Pienempi lapsi makasi hangessa ja huusi myöskin. Äiti kyllä teki hevoselle uuden pään, mutta täytyy sanoa, että ihmettelen moista käytöstä.

Pyysin kyllä lapselta anteeksi, että rikoin sen pään. En edes selitä mitään, sanotaanko, että oli kohtuullisen v-mäinen päivä ollut muutenkin ja kun olin vihdoin huhkinut sen h-tin lumihevosen ja yksi alkaa parkua apinanraivolla, että pää on vääränlainen, niin meni hermot ja työnsin se pään alas. Joo joo, ei saisi sortua samalle tasolle 3 veen kanssa...

Kommentit (7)

Vierailija

hyvä että pyysit anteeksi.. eipä tähän voi muuta sanoa. Kyllä mullakin menee välillä hermot ja tulee sorruttua lapsellisuuksiin.

Vierailija

Lainaus:

jos lapsi räplii jotakin mun tavaraa josta on kielletty. Ja jos aamulla lapsi vikuroi päiväkotiin lähtiessä, nappaan omat vaatteet niskaan ja aukaisen oven ja sanon että minä lähden sitten yksin.

Vierailija

Lainaus:

Meilläkin on monta kertaa tapeltu esim. ruoan kanssa,esim. lapsi kieltäytyy syömästä kun perunoissa on vähän kastiketta ja muuta yhtä älytöntä.

Vierailija

Se on niin helppo tuomita ulkoapäin, mutta vain äiti ja isä voi tietää miten omat lapset voi koetella kärsivällisyyttä ja kuinka kovalla se pinna voi joskus olla.

Meilläkin on monta kertaa tapeltu esim. ruoan kanssa,esim. lapsi kieltäytyy syömästä kun perunoissa on vähän kastiketta ja muuta yhtä älytöntä.

Vierailija

jos lapsi räplii jotakin mun tavaraa josta on kielletty. Ja jos aamulla lapsi vikuroi päiväkotiin lähtiessä, nappaan omat vaatteet niskaan ja aukaisen oven ja sanon että minä lähden sitten yksin.

Uusimmat

Suosituimmat