mitä mun mies oikein puuhaa? Osaisko kukaan mies kertoa ja neuvoa...

Vierailija

Varmaan olen vain tyhmä, mutta pitäiskö mun huolestua. Olen likapyykkiä lajitellessani ja pestessäni huomannut, että mieheni alushousut ovat alkaneet olla spermaisia. Melkein aina niissä on jotain töhnää. Onko oletettavaa, että hän pettää minua? Nettiseksiä kenties? Odotan kolmatta lastamme ja seksielämämme on ollut useamman viikon todella kuihtunutta. Itse haluaisin seksiä, mutta riitaisasta suhteesta (viime aikoina) johtuen ei ole paljoa tehnyt mieli ehdotella, eikä näemmä se ole tullut miehenkään mieleen. Sinänsä mies ei voisi kyllä valittaa, ettei kotona seksiä saa, sillä olen jo suhteemme alkuaikoina sanonut, että aina saa jos haluaa, ja tätä olen myös noudattanut. Ei tarviis lähteä muualta seksiä hakemaan. Ja tosiaan, jos hän seksiä ehdottaa, hän sitä myös minulta saa. Nyt kuitenkin huolestuttaa mitä on tekeillä. Vai voiko miehellä (35v) tulla unissaan vaan sörsselit housuihin ja siis todella usein? Sorry jos ja kun olen hiukka tyhmä... :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

runkkaillaan reaaliajassa jonkun kiihoittavan miehen tai naisen kanssa. Voin suositella! Vähän kuin vierasta saisi!

Lainaus:

Mitäs se nettiseksi on ? Runkkailee toisten naisten kuvia katsellen, vai; No, sellaisia meistä perheenisistä varmaan 80% on vaikka olisi säännöllinen saanti vaimonkin kanssa.

Vierailija

Pettäminen on sitä että sanotaan yhtä ja tehdään toista. Jos olet antanut luvan miehesi nettiseikkailuun niin se ei ole pettämistä mutta jos hän tekee sen sinulta salaa niin sitten se on petos. Erityisesti jos olet kieltänyt moisen yhteydenpidon.

Nettiseksi voi tapahtua aina eri henkilön kanssa mutta yhtä hyvin vastapuoli voi olla virtuaalivakipano.

Sitä en tiedä mitä nettiseksissä tehdään, ei ole kokemusta muusta kuin että aviopuolisoni kanssa lähetellään toisillemme kuumia tekstareita.

Vierailija

varmaksi voi sanoa mitään. Mutta sanoisin, ettei sinun noiden sotkuisen kalsareiden vuoksi kannata pelätä vieraissa käymistä. Mitäs se nettiseksi on ? Runkkailee toisten naisten kuvia katsellen, vai; No, sellaisia meistä perheenisistä varmaan 80% on vaikka olisi säännöllinen saanti vaimonkin kanssa.

Ole huoletta ellei muita merkkejä ole.

Vierailija

Touhutippahan on kirkasta ja sperma sameaa, ei niitä voi sekoittaa. Mulla tulee kalun pää aina hieman kosteaksi erektiossa ja jos housut on jalassa niin jälkiä tulee.

Spermat tulee kyllä ihan muualle kuin housuun.

Vierailija

Kaikista todennäköisintä on että kaveri runkkailee ja sieltähän niitä mällinrippeitä tihkuu sitten housuihin meillä kaikilla runkkareilla (lue:lapsiperheen isillä).

Ei ole vakavaa.

M

Vierailija

Kyyläätkö sä sun miehesi kalsareita? :D

Mä nakkaan alusvaatteet suoraan korista koneeseen, ilman että katselen niitä tarkemmin...

N

Vierailija

touhutippoja, touhutippoja.

Ihan normaalia. Kyllä voi tulla tulla unissaan.

Useimmat näkevät villejä unia, jolloin ottaa eteen ja touhutipat tihkuvat alkkareihin.

Vierailija

mitä se nettiseksi on? onko se teidän mielestä pettämistä jos mies harrastaa sellaista? tai nainen. ja mitä siinä käytännössä tapahtuu? Onko se aina joku satunnainen ihminen siellä toisessa päässä vaiko aina sama, eli kyse henk koht suhteesta? Sorry tyhmyyteni..

Vierailija

Herää jo? Vai tarkoitatko että ruikkii lastin päälleen ja sitten kalsarit takaisin jalkaan ilman pesua?

Lainaus:

harrasteltiin paljon nettiseksiä ja puhelinseksiä. Siinä ne miehet usein tuli runkkaillessaan samalla. Eli voi olla ihan tuollaisestakin kyse.

Vierailija

Mitä te tyhmät puhutte jostain mällinrippeistä?

Lainaus:

touhutippoja, touhutippoja.

Ihan normaalia. Kyllä voi tulla tulla unissaan.

Useimmat näkevät villejä unia, jolloin ottaa eteen ja touhutipat tihkuvat alkkareihin.

Vierailija

Kyllä touhutipat ja sperma on niin erinäköistä ainetta, että tyhmempikin ne erottaa.

Itse sinkkuaikoinani chattailin päivät pitkät töissä ja kotona erilaisten miesten kanssa, harrasteltiin paljon nettiseksiä ja puhelinseksiä. Siinä ne miehet usein tuli runkkaillessaan samalla. Eli voi olla ihan tuollaisestakin kyse.

Vierailija

Lainaus:

Nettiseksiin ei välttämättä kuulu mitään kameroita, pelkkä chatti riittää jos on hyvä mielikuvitus ja herkkä tavara. Eli chatttaillaan ja kerrotaan siinä samalla vuorotellen miltä tuntuu, mitä tekee sille toiselle ja runkataan/sormetetaan samalla.

Yleensä nämä sessiot johtaa aina liveseksiin puhelinseksin kautta. Eli ensin aloitellaan ehkä sähköposteilla, sitten chatilla, siitä puhelinseksiin ja lopulta tavataan ja paneskellaan vaikka ruokatunnilla livenä. Näin itse olen tehnyt parinkymmenen varatun miehen kanssa. Kaikki siis tapahtui työpäivän aikana eri paikoissa.

Kiinnijäämisen riski on melkoinen ja se lisää jännitystä. Pikkarit oli duunipäivän jälkeen melkoisen sottaiset kun olin aina niin märkä. Ja moni niistä miehistä tuli käsilleen ja yritti sit paperilla putsailla jälkeenpäin. Ei siinä housuja voinut nääs kovasti riisua, kun joku saattoi aina tulla.

Jännää, jännää;)

Kuulostaa monin paikoin tutulta, mutta porttiteoria ei ole vielä johtanut kuin puhelinseksiin asti. Enkä ole tullut käsilleni vaan reilusti joko housuun tai sitten pöydälle. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat