Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Lähetin paketin ulkomaille, ja ihmettelin jo postissa ääneen pieneltä vaikuttanutta postimaksua. Kassahenkilö oli kuitenkin sitä mieltä, että maksu oli oikein, ja nyt kun tarkistin asian netistä, niin todellakin maksoin liian vähän. Voiko tuossa lähetyksessä nyt mennä jotain pieleen, palautuuko paketti minulle tms.? Ahdistaa, kun kyseessä on arvokas lähetys ja pelkään että se juuttuu johonkin...

Kommentit (5)

Olisi voinut käydä niin, että JOS tuo paketti olisi Suomen päässä jäänyt kiinni jossain kohtaa, niin siihen olisi laitettu päälle tarra, että vastaanottaja joutuu lunastamaan sen kohdemaassa. Korjasivat asian sitten postissa, ja lisäsivät toisen postimaksutarran eli asia on nyt kunnossa. (Joudun tosin maksamaan sen sitten, kun käyn ko. konttorissa seuraavan kerran...)



En sitten tiedä, mikä olisi ollu todennäköisyys sille, että paketti olisi jäänyt kiinni missään, mutta en uskaltanut ottaa riskiä, koska kyseessä oli parinsadan euron arvoinen palautus ulkomaiseen nettikauppaan.



t. Ap

kun postit o siirretty postipisteiksi siwoihin ja r-kioskeihin, niin ei se kaupan tai kioskin henkilökunta osaa samallalailla töitään tehdä kuin henkilökunta "oikeassa postissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

No en mä usko, että sitä kukaan alkaa missään punnitsemaan. Ja mistä ne missään ulkomailla tietää paljonko Suomen postimaksut on?

vahingonkorvaushakemus samalla, kun kerran henkilökunnan mokan takia jouduit soittamaan maksulliseen puhelinpalveluun, ja tekemään uuden matkan postiin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat