Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hyvät liukkaat ihan hukkaan, kuukaudesta toiseen :´(

Vierailija

N33 ja haluton mies.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

ja kaiken kukkuraksi olen N24 wee!! Ajattelin ennen, että tässä iässä ei muuta tarvisi tehdäkkään kuin harrastaa tarpeeksi seksiä!Eniten tässä ottaa päähän että poikien kanssa kyllä ukko heittää läppää tyyliin et aina voisi panna yms, mutta todellisuus on jotain ihan muuta. hyvä jos kerran viikossa saa miehestä irti yhden pikaisen session. ja syy on kuulemma, että ei töiden jälkeen tai väsyneenä jaksa... turhauttavaa!!!! ja kyllä olen miettinyt hakevani seksiä muualta MUTTA peria aatteessa en siedä pettämistä ja toiseksi, tarvinko itse jonkin tunnesiteen mieheen, jotta voin sekstata hänen kanssaan???

Vierailija

huomaa, ettei oma kumppanisi harrasta maailman parasta ja halvinta harrastusta, ainakaan kotona. Ehdit hyvin hyppäämään uuteen junaan. Olin samassa tilanteessa 25 v ja en ottanut sitä tarpeeksi vakavasti. Tyydyin silloin n. 2 kertaa viikossa tahtiin ja aina omasta aloitteesta. Nyt hyvällä tuurilla saa kerran kuussa. Seksielämä surkastuu jos sitä ei molemmat ruoki!

Kannattaa vaihtaa kumppania jos mahdollista, mutta jos se ei onnistu, maailma on silti täynnä ratkaisuja

P2

Vierailija

Tää vene taitaa ollakkin laiva kun näin paljon matkustajia... Minullakin ongelmia seksin suhteen, tai siis oikeastaan sen puuttumisen takia. Olen todella pitkään miettinyt salasuhdetta ulkopuolisen kanssa mutten ole vielä uskaltanut. Onko kukaan koittanut? Tuleeko iso morkkis? Jotenkin tuntuisi järkevältä rehellinen "fuckbuddy" jolloin molemmat tietäisi missä mennään. Muuten oma suhteeni ok!

Vierailija

Kyllä kannattais uskaltaa. Ei se järvi soutamalla kulu ja jos miehes on pihtari, ei sun tarvitse siitä kärsiä.

Kunhan löydät miehen joka samassa elämäntilanteessa kuin sinä, niin pelisäännöt pitävät ja tunteet pysyvät kurissa.

m37

Vierailija

jotain seksinvaihtomarketteja, joissa puutteessa olevat miehet ja naiset kohtaavat toisensa ja joissa käyminen vaikka päivittäin olisi yhtä luontevaa ja sallittua, kuin vaikkapa piipahtaminen lähikaupassa :)

Vierailija

"kiva kuulla", että haluttomia miehiäkin löytyy.

Luulin, että yleensä vaimoa saa vongata ja jäädä ilman.

Miten joku voi / haluaa elää ilman?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat