täytän tänään 30 vuotta

Vierailija

pitäiskö olla iloinen vai surullinen? =)

Kommentit (10)

Vierailija

Tyttö kohta 4 v. tuli aamulla herättämään että "tänään on sinun syntymäpäiväsi" :) Mies antoi pusun ja onnitteli. Lahjaa ei varmaan ole vielä hankkinut eikä nyt vähään aikaan pysty hankkimaan, oli joku yrittänyt sen kortilla nostaa rahaa visapuolelta Unkarissa eli kortti jäädytetty kunnes saa uuden.

Ei ollut mies illalla täällä siivonnut vaikka olin vihjaissut että olisi kiva herätä aamulla siistiin kotiin (olin eilen illalla poissa), joutuu siis itse synttärisankari siivoamaan...

Vierailija

olo on oikeastaan nuorempi kuin kuvittelin. joskaan en nyt enää samalla tavoin tunnekaan olevani nuori kuin vaikka 25-vuotiaana. äitini sanoi, että hän tunsi olevansa "elämänsä kunnossa" ollessaan neljäkymppinen.

vähän olen kyllä tyytymätön elämääni, ja itseeni. surullinenkin usein, olen sairastanut masennusta useita vuosia. mietin onko elämä mennyt osin hukkaan siinä surkeudessa, josta en vieläkään täysin ole päässyt eroon.

mutta on elämässäni paljon hyvääkin, perheeni eli mies ja 2 lasta. kiitos onnitteluista! ja Onnea sulle, jolla myös tänään kolmekymppiset!!

ap

Vierailija

millä lailla se näkyy, että kaikki rupesivat pitämään "vanhana"? mikä muuttui?

tottakai voi juhlia, ei ole pakko juhlia vanhenemista. voi juhlia vaikka sitä, että on saanut elää 30 vuotta ja olla siitä kiitollinen.

Vierailija

Täytin 30 2 vuotta sitten, ja sen jälkeen kaikki rupesivat ptiämään "vanhana". kolmikymppisiä ei juhlitu, mitä juhlimista sitä vanhenemisessa on.

Vierailija

Oletko jotenkin muuten tyytymätön elämääsi tai tunnetko itsesi surulliseksi? Jos et, niin et kai tunne itseäsi surulliseksi syntymäpäivänäkään?

Ikä on vain numero. Arki se on se, joka elämän määrittää. Jos sulla on hyvä elämä, niin se on ihan sama mitä ajokortissa lukee.

t. toinen kolmekymppinen

Vierailija

mulla oli kyllä mukava herätys aamulla, mies tuli lasten kanssa laulamaan ja toivat lahjan ja kortin, jonka vanhempi lapsista oli piirtänyt. oli ihan tohkeissaan "äiti autanko minä sinua avaamaan lahjan?" sai auttaa. :)

muuten onkin ollut ihan tavallinen arkipäivä lasten kanssa. mies töissä. viikonloppuna ajattelin vähän juhlia.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat