Mikäs nyt on.... raskaana 8+6 ja viisi päivää ollut niukkaa ruskeaa vuotoa

Vierailija

kipuja ei ollenkaan, jokos nyt kiiruhdan lääkäriin? kalenterin mukaan menkka aika jos en olisi raskaana. Voinko olla huoletta?

Kommentit (14)

Vierailija

Niukkaa ruskeaa vuotoa muutamina päivinä, sitten alkoi kivut ja tuli verta. Menin lääkäriin ja keskenmenohan se oli...En halua masentaa sinua mutta sinuna kävisin kyllä tarkastamassa tilanteen. Jos se on keskenmeno niin asialle ei voi mitään. Koin että epätietoisuus oli paljon pahempi kun se että sain sitten tietää että se on kekskenmeno. Mulla todettiin keskenmeno siis rv 9+1.

Olen kyllä toipunut ihan hyvin tosin välillä käy mielessä laskettu aika joka olisi ollut 11.2, eli pian. Nyt toivotaan kovasti uutta raskautta....

Olen todella pahoillani jos sinulle käy niin että menetät sikiön. Mutta kyllä siitä pettymyksestä selviää. Tovon tietenkin sydämmeni pohjasta että sinulla kaikki hyvin...

Mutta siis lääkäriin mars....

Vierailija

Voi olla, että kysessä on keskenmenon alkaminen tai sitten vain harmitonta pientä tihuttelua. Toivottavasti kyse on jälkimmäisestä. Kävisin ultrattavana tai jos hermot kestävät, odottelisin ja katsoisin tilannetta. Minulla on takana kaksi vastaavaa tapausta, kumpaakin edellämainittua vaihtoehtoa. Vuoto merkittiin uhkaavaksi keskenmenoksi myös siinä raskaudessa, mikä päättyi onnellisesti ajallaan.

Vierailija

Mulla on molemmissa raskauksissa (myös nyt tässä 17+ 5) ollut ns. menkat. Joka kuukausi kolme päivää vaaleanpunaista ja ruskeaa vuotoa. On kuulemma varsin tavallista. Äidilläni ja sisarellani ei ole ollut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat