Mä en kesä mun miestä.

Vierailija

Rupeaa todella ottamaan päähn koko ukko...valitusta! Ensinnäkin yksin joudun kotona tekemään lähes kaiken, pihan lumien kolaamisesta alkaen. Lisäksi pitää vielä hoitaa lapset, ja ruoat muiden kotiaskareiden päälle, hakea vanhempia lapsia koulusta yms...viedä harrastuksiin ja imettää 2 viikkonen vauva. Vauva mukana pitää hoitaa kauppa asiat, kun mies ei viitti tai jaksa eikä hoida vauvaa sitä aikaa. Pelaa aamusta iltaan pleikaa tai istuu tässä koneella!

Kaiken kukkuraks on nyt ottanut jonkun galleria kautta yhteyttä ex-avovaimoonsa jonkaa kaa ei ole ollu tekemisissä kohta 10 vuoteen. Eilen ilmotti, että oli laittanu sille viestiä ja ex oli kuulemma pyytänyt että tapaisivat ja mies sanoi että voivat kaverimerkeissä tavata. Tätä ennen haukkunu mulle exäänsä minkä kerkiää.

Tietty mulla jotain synnytyksen jälkeistä alakuloa, ja nyt tuntuu että miestä ei enää meikäläinen kiinosta ja vanha suola alkaa janottamaan. Turhaahan tällanen on. Sanoin vaan miehelle eilen, että saa tavata, mutta ei se musta kivalle tunnu kun saan muutenki olla kokoajan väsyneenä yksin ja joudun kaiken tekemään:( No mies sai järkyttävän hepulin , huusi mulle että olen kaikinpuolin hyödytön ja mustasukkanen, vaikken millään tapaa tunteitani edes näyttäny. Mainisin vaan ettei tunnu kivalle jos menee ravintolaan exän kaa, kun mua ei koskaan ole vienny:( Täytyy kai vaan koittaa ymmärtää ja ajatella että menee vaan ihan kattomaan mitä exälle kuuluu näin pitkän ajan jäkee. Inhottaa valittaa, kun en ole koskaan aiemmin valittanu. Mut helpottaa kun saa tänne edes tuntojaan purkaa.

Kommentit (3)

Vierailija

minä hoidan lapsen, kodin ja ruuan, kaupassa käynnit yms... molemmat tehdään vuorotyötä. lapsemme vuorohoidossa jossa viihtynyt hyvin. tyttö nyt 3v. ukko pelaa vapaa-ajallaan pokeria ja pokeria vaan... ja valvoo yömyöhälle... heräilee iltavuoroon töihin noin tunti ennen lähtöä eli puolenpäivän aikoihin... ja kuulemma sekoittaa rytmin kun joutuu tekemään yötyötä.

itse tykkään heräillä kahdeksan aikaan ja tyttö minun jälkeen. syödään ja mennään ulos. mutta joskus minunkin jaksaminen kortilla...

tsemppiä meille!!!

Vierailija

ukollasi on tosi huono olla. Jos on vaikka niin masentunut ettei sen vuoksi jaksa tehdä mitään? Älkääkä nyt vaan ruvetko, että se on narsu. Ei kaikki miehet sentään ole narsuja!

Joka tapauksessa raivostuttavia tommoset ihmiset, jotka ei hanki itselleen apua ajoissa tai auta itse itseään niin että lähimmäiset saa kärsiä. Kauheeta selkärangattomuutta tommonen! Kuvauksesi perusteella sussa ei kylläkään ole mitään vikaa, älä anna ukkosi uskotella sulle niin. Mä en ainakaan kattelis tommosta tilannetta vaan vaatisin muutosta. Kiltisti tietysti ensin, jos on vaikka kovin masentunut ja herkkä tapaus. Omaa ukkoani jouduin käskemään lopettamaan kaljanjuonnin ja hyvin on menny ku viimesellään usko. Nimenomaan SILLÄ on nyt paljon helpompaa, ja samalla tietysti myös mulla. Mutta mun piti sanoo aika kovaa ennen ku meni perille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat