Onko miehesi tosimies/pehmomies?

Vierailija

Aloin joutessani listata oman ukkoni tosimies/pehmomies -pisteitä. Se olikin kiinnostavaa ja yllättävääkin hommaa. Miten teillä?

Tosimies:

- Osaa korjata autoa, ajaa hyvin

- Autotallista löytyy työkalupakki, ja sille jopa käyttöä

- Ajaa nurmikon, mutta ei suostu kirveelläkään hoitamaan kukkapenkkiä tai kasvimaata (paitsi kun korjaa satoa suuhunsa)

- Karjuu joskus, käytös välillä alentuvaa ja halveksivaa

- Harrastaa krav maga -nahistelulajia

- Juo kaljaa, paitsi tipattomana tammikuuna

- Ei ole kiinnostunut lapsenhoito-oppaista, psykologiasta, hmissuhdeohjelmista, romantiikasta

- Ei kysele neuvoja, inhoaa komentelua, auttavaisuus on hakusessa, kotityöt eivät viehätä, varsinkaan ruoanlaitto (piti alkaa kirjoittaa peräkkäin näitä viehättäviä piirteitä, jotta ei tule liian pitkää listaa)

- Tykkää sotahistoriasta

- Ei paljon pussaa eikä halaa

Pehmomies:

- Imuroi ja pesee lattiat, pyykkää

- Osallistui heti ja komentamatta vauvanhoitoon

- Ei ihaile autoilua, halveksii ihmisiä, joille autot ovat statussymboleita

- Ajaa fiksusti ja kaahaamatta, liikennesääntöjen mukaan

- Pohtii suhteitaan vanhempiinsa, varsinkin edesmenneeseen isäänsä

- Ei seuraa urheilua

- Ei ole pätkääkään kiinnostunut elektroniikasta, vaikka on koneinssi. (Minä olen meille hommannut tietokoneet ja digiboxit.)

- Käy joskus kaupassa (nyt pitää jo turvautua oljenkorsiin)

Kommentit (5)

Vierailija

- Osaa korjata autoa, ajaa hyvin, KYLLÄ

- Autotallista löytyy työkalupakki, ja sille jopa käyttöä. PAKKI ON TALLIA EI

- Ajaa nurmikon, mutta ei suostu kirveelläkään hoitamaan kukkapenkkiä tai kasvimaata (paitsi kun korjaa satoa suuhunsa), HOITAA KUKAT JA KASVIMAAT

- Karjuu joskus, käytös välillä alentuvaa ja halveksivaa. KYLLÄ

- Harrastaa krav maga -nahistelulajia. EI

- Juo kaljaa, paitsi tipattomana tammikuuna. JUO KALJAA MYÖS TAMMIKUUSSA

- Ei ole kiinnostunut lapsenhoito-oppaista, psykologiasta, hmissuhdeohjelmista, romantiikasta. IHMISUHDEOHJELMAT KIINNOSTAA

- Ei kysele neuvoja, inhoaa komentelua, auttavaisuus on hakusessa, kotityöt eivät viehätä, varsinkaan ruoanlaitto (piti alkaa kirjoittaa peräkkäin näitä viehättäviä piirteitä, jotta ei tule liian pitkää listaa) TEKEE KOTITYÖT, MUTTA EI SIEDÄ NEUVOJA

- Tykkää sotahistoriasta. KYLLÄ

- Ei paljon pussaa eikä halaa. EHKÄ

Pehmomies:

- Imuroi ja pesee lattiat, pyykkää. KYLLÄ

- Osallistui heti ja komentamatta vauvanhoitoon. OSALLISTUI

- Ei ihaile autoilua, halveksii ihmisiä, joille autot ovat statussymboleita. JUU

- Ajaa fiksusti ja kaahaamatta, liikennesääntöjen mukaan. VÄLILLÄ INNOSTUU

- Pohtii suhteitaan vanhempiinsa, varsinkin edesmenneeseen isäänsä. EI POHDI

- Ei seuraa urheilua. SEURAA

- Ei ole pätkääkään kiinnostunut elektroniikasta, vaikka on koneinssi. (Minä olen meille hommannut tietokoneet ja digiboxit.) KIINNOSTAA

- Käy joskus kaupassa (nyt pitää jo turvautua oljenkorsiin)

[/quote]

KÄY AINA KAUPASSA

Vierailija

Tosimies:

Osaa korjata autoa, ajaa hyvin KYLLÄ

Autotallista löytyy työkalupakki, ja sille jopa käyttöä KYLLÄ

Ajaa nurmikon, mutta ei suostu kirveelläkään hoitamaan kukkapenkkiä tai kasvimaata (paitsi kun korjaa satoa suuhunsa) ?????

Karjuu joskus, käytös välillä alentuvaa ja halveksivaa EI KOSKAAN

Harrastaa krav maga -nahistelulajia EI HARRASTA

Juo kaljaa, paitsi tipattomana tammikuuna JUO KALJAA MYÖS TAMMIKUUSSA

Ei ole kiinnostunut lapsenhoito-oppaista, psykologiasta, hmissuhdeohjelmista, romantiikasta VÄLILLÄ ON

Ei kysele neuvoja, inhoaa komentelua, auttavaisuus on hakusessa, kotityöt eivät viehätä, varsinkaan ruoanlaitto (piti alkaa kirjoittaa peräkkäin näitä viehättäviä piirteitä, jotta ei tule liian pitkää listaa) TEKEE RUOKAA; MUTTA EI SIIVOA KEITTIÖTÄ MIELELLÄÄN

Tykkää sotahistoriasta EI TODELLAKAAN

Ei paljon pussaa eikä halaa PUSSAAPA

Pehmomies:

Imuroi ja pesee lattiat, pyykkää PYYDETTÄESSÄ

Osallistui heti ja komentamatta vauvanhoitoon KYLLÄ

Ei ihaile autoilua, halveksii ihmisiä, joille autot ovat statussymboleita HIMOITSEE JOITAIN AUTOJA JA MOOTTORIPYÖRIÄ

Ajaa fiksusti ja kaahaamatta, liikennesääntöjen mukaan NIINKÖ? EI AJA

Pohtii suhteitaan vanhempiinsa, varsinkin edesmenneeseen isäänsä POHTII KAIKENLAISTA; MYÖS TÄTÄ

Ei seuraa urheilua SEURAA

Ei ole pätkääkään kiinnostunut elektroniikasta, vaikka on koneinssi. (Minä olen meille hommannut tietokoneet ja digiboxit.) ON KIINNOSTUNUT

Käy joskus kaupassa (nyt pitää jo turvautua oljenkorsiin) KYLLÄ, USEINKIN

Vierailija

Tosimies:

- Osaa korjata autoa, ajaa hyvin KYLLÄ

- Autotallista löytyy työkalupakki, ja sille jopa käyttöä KYLLÄ

- Ajaa nurmikon, mutta ei suostu kirveelläkään hoitamaan kukkapenkkiä tai kasvimaata (paitsi kun korjaa satoa suuhunsa) TEKEE KAIKKI KAIVUUTYÖT

- Karjuu joskus, käytös välillä alentuvaa ja halveksivaa JOO

- Harrastaa krav maga -nahistelulajia EI IKÄ KUUNA KULLANVALKEANA

- Juo kaljaa, paitsi tipattomana tammikuuna JUU

- Ei ole kiinnostunut lapsenhoito-oppaista, psykologiasta, hmissuhdeohjelmista, romantiikasta ROMANTIIKKA OK, PSYKOLOGIA EI

- Ei kysele neuvoja, inhoaa komentelua, auttavaisuus on hakusessa, kotityöt eivät viehätä, varsinkaan ruoanlaitto (piti alkaa kirjoittaa peräkkäin näitä viehättäviä piirteitä, jotta ei tule liian pitkää listaa) MEILLÄ TEKEE LÄHES AINA RUOAN, MYÖS "GURMEETA"

- Tykkää sotahistoriasta EI

- Ei paljon pussaa eikä halaa ENEMMÄN KUIN MINÄ

Pehmomies:

- Imuroi ja pesee lattiat, pyykkää KYLLÄ, NO PYYKKÄYS MINUN HEINIÄNI

- Osallistui heti ja komentamatta vauvanhoitoon ILMAN MUUTA

- Ei ihaile autoilua, halveksii ihmisiä, joille autot ovat statussymboleita HMMM

- Ajaa fiksusti ja kaahaamatta, liikennesääntöjen mukaan SUHTEELLISEN

- Pohtii suhteitaan vanhempiinsa, varsinkin edesmenneeseen isäänsä EI

- Ei seuraa urheilua SEURAA, MUTTA KOHTUUDELLA

- Ei ole pätkääkään kiinnostunut elektroniikasta, vaikka on koneinssi. (Minä olen meille hommannut tietokoneet ja digiboxit.) EI OLE INSSI EIKÄ KOVIN KIINNOSTUNUT ELEKTRONIIKASTA

- Käy joskus kaupassa (nyt pitää jo turvautua oljenkorsiin) KÄY YLEENSÄ KAUPASSA, OTTAA LAPSETKIN MUKAAN

Vierailija

On koulutukseltaan psykologi, mutta ei kyllä ole kiinnostunut mistään lastenkasvatusoppaista tai romantiikasta.

Ei leikkaa nurmikkoa, mutta ei kyllä hoida kukkapenkkejäkään. Sisällä hoitaa viherkasveja (omiaan).

Ei käytä alkoholia, eikä seuraa urheilua. Krav Magasta on kiinnostunut, mutta ei ehdi harrastamaan.

On kovasti kiinnostunut elektroniikasta, ja ylläpitää meidän sellaiset.

Autot ovat sen verran hyvää vuosimallia, ettei niitä tarvitse pahemmin rassailla.

Käy kaupassa, ja hoitaa hyvin lapsia, mutta ei kyllä pahemmin siivoa.

Tekee ruokaa mielellään, eikä ole tumpula oikein missään asiassa. Ja remonttihommat hoituvat myös.

Kaikkine vikoineenkin oikein hyvä mies.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat