weledan raskausarpi-öljy

Vierailija

ekassa raskaudessa tuli kauheat arvet. olen lukenut hyviä kokemuksia tosta öljystä. olen nyt käyttänyt sitä kauukauden ja iho tuntuu hieman enemmän kimmoisemmalta.. saas nähdä. nostan tän keskustelun kun alkaa masu kasvamaan oikein kunnolla., katostaan tuleeko edes hieman vaaleampi/haaleampia arpia tällä kertaa kun rasvaa aina suihkun jälkeen masun.

Kommentit (4)

Vierailija

Mä esikoisen raskauksessa lihosin 17kg ja suurin osa niistä oli läskiä. Silti ei tullut kummassakaan raskaudessa arven arpea. Ja rasvasin lähinnä perusvoiteilla niinkuin ennenkin, en mitenkään mahaa erityisesti.

Vierailija

Tuli vain mieleen ohjelma jossa kerrottiin että äidit jotka käyttivät paljon kosmetiikkaa (lähinnä voiteita) niin se vaikutti poika-sikiöiden sukuelimien toimintaan ja jopa surkastutti niitä.

Vierailija

Lainaus:

Mä esikoisen raskauksessa lihosin 17kg ja suurin osa niistä oli läskiä. Silti ei tullut kummassakaan raskaudessa arven arpea. Ja rasvasin lähinnä perusvoiteilla niinkuin ennenkin, en mitenkään mahaa erityisesti.

Kaikille ei tule. mä tiedän että mulle tulee, niin sen takia kokeilen nyt tota öljyä. tai ainakin ettei tulis niin paljon/tummia.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat