Lapsen meno isälle

Vierailija

Minkä ikäisen voi antaa itse päättää, meneekö isälle vai ei? Pitääkö pakottaa jos ei muuten halua?

Mitä mieltä olette/ miten olette itse toimineet?

Kommentit (8)

Vierailija

Tunnen äidin jonka on pakko pakottaa lapsensa isälleen menemään. Kun isällä on oikeus tapaamiseen, on äidin kannettava 5v rimpuileva ja hysteerisesti huutava lapsi autoon.

Vierailija

En pakota koskaan, minkään ikäisenä. Eri asia on lyhyt visiitti jos itsellä pakollinen meno. Pidemmät vierailut ei ole minun lapsille pakollisia koska heillä on oikeus saada olla kotonaan, jos siltä tuntuu

Vierailija

Pakko se on alle 12v pakottaa, jos ei halua mennä. Muutenhan sitä lähi voi saada vaikka syytteen siitä, ettei ole rohkaissut lasta tapaamaan isäänsä. 12 v jälkeen varmaan oma tahto ratkaisee.

Vierailija

Vo ijärjen riemuvoitto. Kuka noista vierailusista hyötyy tai nauttii? Isäkö, jos tietää lapsen tulevan ainoastaan pakotettuna? Lapsen ja isänkö suhde siitä vahvistuu? Eikö aikuiset osaa olla aikuisia?

Vierailija

oli vähän aikaa sitten just tämmöstä, myös 5 v on kyseessä.

Lainaus:

Tunnen äidin jonka on pakko pakottaa lapsensa isälleen menemään. Kun isällä on oikeus tapaamiseen, on äidin kannettava 5v rimpuileva ja hysteerisesti huutava lapsi autoon.

jouduin tekemään lastensuojeluilmoituksen, mutta ne tutki asian ja tuli siihen tulokseen että mä olen vaan jotenkin mustasukkainen siitä ku se on isällään ja siksi tein ilmoituksen pahuuttani. Siis huom, se oli todellakin tommosta ku tossa edellä on kuvattu, miksiköhän ihmeessä mä olisin ollut jotenkin mustasukkainen siitä että mennään isälle noin vastentahtoisesti? On kumminkin pakko pakottaa, kun muuten isä suuttuu aivan järjettömästi ja syyttää mua ties mistä lapsen manipuloinnista ja huumeiden käytöstä ja vaatii yksinhuoltajuutta ja uhkaa vetää mun miestä turpaan jne.

Ja sitten jos se tulee kännissä meille riehumaan niin meille soitetaan poliisit, jotka tekee musta - siis MUSTA - lastensuojeluilmoituksen koska meillä tapahtuu tommosia, vaikka lapsi jo valmiiksi asuu isällään ja on turvallisesti mummolassa ja vaikka poliisit on kutsuttu paikalle sen ISÄN takia joka siellä riehuu ja jonka luona lapsi tosiaan ASUU. Siis mä en käsitä. Ja lapsi haluaisi asua meillä mutta eipä käy päinsä, kukapas sitä nyt lapselta kysyy?!

Että tämmösiä nää on nää huoltajuuskiistat. En tajua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat