Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sen verran tässä tarvitsee olla viitseliäs, että pesee hampaansa. Kun pesen hampaani en "voi" mennä syömään, koska sitten tarvitsisi taas pestä uudelleen hampaat ja näin napostelu pitkin päivää jää huomattavasti vähemmälle. Mieli tekisi, jalat veisivät keittiöön herkkukaapille, mutta muistan "olen juuri pessyt hampaani". Tämä ei vaadi suuria ponnisteluja.

Kommentit (3)

Kun pesen hampaat aikaisin, en voi osallistua mässäilyyn, kun mies kantaa herkkuja sohvalle, kun katsomme yhdessä telkkaria lasten mentyä nukkumaan.

Hampaatkin kuulemma tykkäävät, kun yötauko on mahdollisimman pitkä, eli ei tule happohyökkäyksiä enää illalla.

Tämä perustelu uppoaa mieheenkin, en voi nyt ottaa, kun olen jo pessyt hampaani. Joskus mieskin on pessyt, vaikken itse olekaan, silloin herkuttelu menee toisinpäin, ja oma hyöty jäi saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis pesen omat hampaat samaan aikaan kun lasten, niin ei tule enää syötyä puoli kasin jälkeen : ) Ja kun tuohon on tottunut, ei edes tunnu enää oudolta, ettei sohvalla seurana ole mitään naposteltavaa vaan pelkkä vesilasi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat