Näin meillä kun minä olin pieni. Jos mustalainen tuli oven taakse myymään jotain

Vierailija

meidät lapset käskettiin äidin ja isän makuhuoneeseen sängyn alle piiloon :)

Mitäköhän meidän vanhemmat ajatteli? Että ne varastaisi meidät vai? :))))

Kommentit (5)

Vierailija

Olimme äitini ja esikoisvauvani kanssa paikallisessa HalpaHallissa. Siellä pyörii usein mustalaisia, koska saavat sossulta aina ruokasetelit sinne. Äiti katsoi mustalaiseukkoja ja varoitti minua: "Älä jätä sitten vauvaa vartioimatta ostoskärryihin". Naureskelin, että tuskin nuo meidän vauvaa huolii, eiköhän niillä ole omia ihan tarpeeksi... Mutta ilmeisesti vanhalla kansalla on siis uskomus, että mannet ryövää lapsia.

Tiedättekö muuten mikä on mustalaisten triathlon:

Kävellen uimahallille ja polkupyörällä takaisin kotiin ;D

Vierailija

Ei kai mustalaiset sen huonompia ihmisinä välttämättä kaikki oo, mutta kyllä niistä suurin osa rikollisia on. Muistan pienenä, kun luokkakaverini joka oli mustalainen kertoi, ettei saa pyytää terveyssiteitä vanhemmiltaan, vaan ne kuuluu varastaa. Se kuuluu niitten kulttuuriin!

Vierailija

Meillä isä teki kauppoja mustalaisten kanssa ihan luontevasti, ja tekee edelleen. Tiesin kyllä jo lapsena, että monet piti mustalaisia huonompina ihmisinä, mutta ei meillä.

Vierailija

joku oli jättänyt vauvan nukkumaan vaunuihin sossun ulkopuolelle, tuli mustalaisnainen ja koppasi vauvan sylkkyyn meni sossutädin juttusille ja pummas extra rahaa kun oli vauvan huoltajaksi joutunut. Sais hommat hoidettua ja palautti vauvan takaisin vaunuihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat