ja kun toinen syntyi niin 30v. 28v on muuten keskimäärin suomalainen ensisynnyttäjä ja toinen lapsi saadaan siitä kahden vuoden kuluttua. Eli olen hyvin keskimääräinen suomalainen synntytysten perusteella, koulussakin olin kasin oppilas eli keskitasoa ja keskimittainenkin (169cm) olen, asun rivitalossa ja meillä on farmari...
Toka syntyi kun olin jo yli 40.
tosin rykäisin kerralla kaksoset...
14 vuotiaana rupesin odottamaan..
ja kun toinen syntyi niin 30v. 28v on muuten keskimäärin suomalainen ensisynnyttäjä ja toinen lapsi saadaan siitä kahden vuoden kuluttua. Eli olen hyvin keskimääräinen suomalainen synntytysten perusteella, koulussakin olin kasin oppilas eli keskitasoa ja keskimittainenkin (169cm) olen, asun rivitalossa ja meillä on farmari...
En tiedä onko hyviä ikiä olemassa, ehkä kaikki 18-40v.
Olisin halunnut jo aiemmin, mutta olosuhteet oli tuolloin ekaa kertaa sopivat.
viikkoa vaille 22-vuotias olin, kun vauva syntyi.
hyvä aika minulle.
sain mun ekan ja ainakin toistaiseksi ainoan lapsen 24 vuotiaana :)
17v olin kun raskaus alkoi, synnyttäessä olin 18
ja siitä on jo aikaa 24v
19.
Olisin mielelläni saanut lapsia ja aikaisemmin, mutta lapsettomuustutkimuksiin ja -hoitoihin meni aikaa n. 3,5 vuotta.
ja toisen sain 23vuotiaana. Itselleni hyvä ikä...nyt olen 8 ja 6 vuotiaiden äiti ja ystävät vasta alkaneet tekemään lapsia...
Kuin sitä sitten tulee raskaaksi, jos on liian vanha?
T. eka lapsi 39 v
Aloin odottamaan 17v. ja nyt ihana pikkuinen kolmiviikoinen kotona =) on ihanaa olla äiti! <3
aloin odottamaan ollessani 17 v, ja esikoinen syntyi kuukauden kuluttua 18 v synttäreistäni.
ja neljä päivää päälle =)