Miehen palkka ei riitä elämiseen, pitäiskö vaihtaa duunia?

Vierailija

Mitä ajattelette?

Akateeminen mieheni ei viitsi hakea koulutustaan vastaavaa työtä, koska ei JAKSA hakea töitä. Sen sijaan tekee hommia mistä suht koht tykkää, bruttopalkka 1600e.

Elämme jatkuvasti vähän velaksi. Minä hoitovapaalla ja tuloni siis mitä on. Kuitenkin ollaan totuttu (minun) keskituloiseen elämäntapaamme...

Mua ottaa päähän tollainen JAKSAMATTOMUUS.

Valitanko turhaan?

Kommentit (7)

Vierailija

koulutustaan vastaavista töistä eikä perheensä hyvinvoinnista.

Toki voit ehdottaa että mies jää hoitovapaalle ja sinä menet töihin ja tuot repulla rahaa kotiin. Myyt vaikka persettäs että elintaso nousee.

Vierailija

En ikinä vaatisi miestä vaihtamaan mieleistä työtä parempipalkkaiseen! Eikä mies mua. Mulla on ns. helppo ja mukava työ, ihan ok palkka mutta ei tosiaan mikään huippu, olen akateemisesti koulutettu. Mies on vain onnellinen mun puolesta, että olen korttini pelannut näin hyvin ;) Olen vielä osittaisella hoitovapaallakin... Me eletään nykyisten tulojen mukaan ja nautitaan elämästä.

Vierailija

Vaihda paikkoja miehesi kanssa ja mene itse töihin, kuntelet sitten illat kun miehesi yrittää ryhdistää sinua parempipalkkaiseen työhön kun hänen mielestään tienaat aivan liian vähän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat