saako bumbo kastua?

Vierailija

Lapsi olis tosi helppo pestä siinä mutta saako se kastua??? vaikuttaa ihan kastumista kestävältä mutta kestääkö??

Kommentit (8)

Vierailija

Mutta siinä vaiheessa kun vauva ei vielä istu ilman tukea, mutta on kuitenkin jo aika iso kylvetettäessä makuulteen, on toi bumbo hyvä. Meidän vauva kun potki niin, että kaikki kastuu ja vauvan pää kolkkaa ammeen reunaan. Bumbon kanssa voit käydä itse samalla suihkussa, kun vauva istuu bumbossa.

Lainaus:

meillä kylpee 8vuotiaskin vielä "vauva-ammeessaan". Ihmettelen, jos ei joku vauva mahtuis.

Vierailija

Itse käytin paljon suihkussa, kun lapsi ei osannut kunnolla istua ilman tukea, ja oli silti liian iso ammeeseen.

Mutta molemmat lapseni, ovat myös kaatuneet suihkuhuoneessa bumbossa istuessaan, kun ovat kurotelleet lattiaan päin, eli ota kaatumisvaara huomioon ja vahdi kunnolla lasta siinä!

Vierailija

on tommosen 8kk peseminen hankalaa kun oon yksin kotona ja aattelin että siinä saisin helposti tytön suihkuteltua :D. Ammeessa polskuttaa niin kamalasti että yksin ihan mahdoton homma toi peseminen :)

Vierailija

Lainaus:

on tommosen 8kk peseminen hankalaa kun oon yksin kotona ja aattelin että siinä saisin helposti tytön suihkuteltua :D. Ammeessa polskuttaa niin kamalasti että yksin ihan mahdoton homma toi peseminen :)

Jotenkin hurjalta tuntuu että äiti kokee lapsen pesemisen polskuttelun vuoksi mahdottomaksi hommaksi ;-))

Ps: siinä polskutellessahan se lapsikin peseytyy ikäänkuin vahingossa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat