Olin ystäväni kanssa barcelonassa ja

Vierailija

yöllä baariin kävellessä iski saatanallinen kusihätä. pimeällä kadulla oli kuitenkin jonkin verran liikennettä ja vastaantulijoita eikä mtn suojaista paikkaa. fiksuna naisena istahdin vain penkille, sellaselle puusäleistä fiksatulle puistonpenkille, asettelin lyhyttä hamettani sillee et kukaa ei tajuu ja kusin vaa sen penkin läpi. kaikki käy aina niin helposti ku ei käytä alushousuja...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Likkaporukalla käveltiin baaria kohti muutama vuos takaperin kun meikän oli epätoivosesti päästävä vessaan. Noo, pissiä liruutin sit menemään olevinaan hyvässä piilossa pusikossa, mut huomasin sit (liian myöhään) takana kulkevan pururadan ja kaks keski-ikäistä naista tuijottamassa ja kattelemassa mun suoritusta.

Vierailija

Mulla kans tapahtunut kämmi etelän reissulla: oltiin kaveriporukalla hiekkarannalla uimassa ja mulla iski hätä kun olin siellä meressä. Ajattelin, että päästelen sinne veteen, eihän sitä kukaan huomaisi.

No, jälkeenpäin kaverit kertoi tunteneensa hieman myötähäpeää, kun näkivät mun seisovan auvoinen ilme naamalla niin, että vesi ylti just ja just polviin saakka ja iso pissasuihku vaan suihkus bikineitten alaosasta! En ymmärrä, miten se oli musta tuntunut kun olin yltä päältä siinä merivedessä, että oon muka syvemmällä!

Vierailija

jotenkin en usko näitä juttuja, ihan kuin yksi ja sama kusesta kiihottuva pervo olisi ne kirjoittanut. Sama juttu kun joskus oli niitä paskahätä-ketjuja enemmänkin, vaikea uskoa että niin monelle aikuiselle olisi sellaisia vahinkoja sattunut, ja samalla tyylillä kirjoitettu kaikki tarinat.

Vierailija

luulit ettei kukaan muka tajunnut eikä huomannut mitään.. Kai se nyt kaikki näkee, kun kusi lorisee penkin alle ja yks istuu siinä hame korvissa.

Vierailija

Olin viimeisilläni raskaana ja kärsin lievistä pidätysvaikeuksista. Ensin ei mitään ja selailin lehtiä lehtihyllyjen välissä, kun yhtäkkiä iskee aivan hirveä kusihätä. Paniikissa jätin kaikki kärryt ja ostokset siihen ja lähen sutimaan vessoja päin (painaen epätoivoisesti kädellä haaroväliä), mut housuunhan se tuli. Ja ei muuta kun kaupasta pihalle märissä housuissa. Matkalla sanoin parille vastaantulijalle, että lapsivedet meni!:D Ei varmaan kukaan uskonut.

Vierailija

Lainaus:

Mulla kans tapahtunut kämmi etelän reissulla: oltiin kaveriporukalla hiekkarannalla uimassa ja mulla iski hätä kun olin siellä meressä. Ajattelin, että päästelen sinne veteen, eihän sitä kukaan huomaisi.

No, jälkeenpäin kaverit kertoi tunteneensa hieman myötähäpeää, kun näkivät mun seisovan auvoinen ilme naamalla niin, että vesi ylti just ja just polviin saakka ja iso pissasuihku vaan suihkus bikineitten alaosasta! En ymmärrä, miten se oli musta tuntunut kun olin yltä päältä siinä merivedessä, että oon muka syvemmällä!

Anteeksi että nauran, mutta tää on niin hauskasti kerrottu. Pystyn kuvittelemaan tuon auvoisen ilmeen. Mutta eihän tuo niin vakavaa, pissiihän ne kalatkin mereen.

Vierailija

En vaan voi sille mitään, että tulee hirveä pissahätä suihkussa, vaikka kävisin just ennen vessassa. Paljon ei tule, mut vähän kuitenkin aina. Hävettää, mutta ei kai sitä kukaan huomaa?

Vierailija

Mäkin oon joutunut turvautumaan tuohon penkin välistä pissimiseen. Tapahtui turistibussissa ulkomailla. Bussikuski oli tosi typerä äijä, ei suostunut pysäyttämään bussia, vaikka mä suurinpiirtein anelin. Lopulta paloi käämit (+ oli niin iso kupla otsassa), että menin takimmaiseen penkkiin istumaan ja asettelin sortsien lahkeen niin, et "reitti oli selvä" ja pissasin niitten penkkien pienestä raosta. Siis se pissa jäi jonnekin sinne penkkien väliin niin ettei sentään lattialle eikä minnekään käytävälle saakka valunut=DD

En oikeastaan hävennyt sitä yhtään, kun kukaan ei varmaan tajunnut mitään ja se kuski ärsytti mua niin paljon et ei haitannut vaikka se sai ajella sillä kusisella bussilla. Enemmän olis nolottanut laskea sortseihin, koska hetkeäkin myöhemmin niin siinä olis käynyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat