Olen terveysside, kysy mitä haluat, vastaan mitä haluan

Vierailija

Paras kysymys palkitaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei tämä ammatti kaikille sopisikaan. Itse suosin ilotyttöjä, sillä niillä on ammattimainen ote alakerran siivoukseen ja ymmärtävät hyvin myös omaa tehtävääni. Osaavat myös arvostaa uraani.

"Vierailija - 22.1.2009 20:32 (ID 1298056)

Miksi petät?"

ap

Vierailija

tehtäviin? Mitä pidät mahdollisesta yhteistyöstä tampoonin kanssa ja mille tuntuu paikata tampoonin tekemättä jättämiä töitä?

Vierailija

aloitin urani ihan tavallisena 2 cm paksuna ja todellakin siivettömänä, oi niitä aikoja.

Aikojen kuluessa olen oppinut arvostamaan itseäni ja olenkin hoikistunut muutamien millien paksuiseksi ja siivet kasvatin luksi ihan mielenkiinnosta jo viime vuosituhannella, mutta nykyään olen havainnut ne hyväksi ja käytän niitä aina.

Siipen hallintaan meni kyllä alussa hieman aikaa, sillä usein siivet tuli runtattu miten sattuu ja muutama työtehtäväkin jäi saamatta kömpelyyttäni. Siivet kun tuli rutattua niin pahasti, että jouduin jättämään tehtävän ja "lensin" suorilta roskiin.

Toisaalta siivet ovat monesti pelastaneet. Jos on oikein hervoton karvatursu osunut kohdella, olen saattanut rutata itseni siihen kuntoon, että pääsee pelkällä säikähdyksellä veteraanien joukkoon, eli täysin palvelleiden siteiden roskikseen. Siellä kuulee aina hyviä juttuja.

ap

"Vierailija - 22.1.2009 20:43 (ID 1298115)

oletko siivetön vai siivellinen?"

Vierailija

itselläni se on levoton luonna, joka etsii aina uutta.

Ehkä värkkisi haisee pahalle tai olet jättänyt puutarhan hoitosi minulle. Tiedoksi vain, että se ei kuulu työsopimuksen mukaan minulle.

Plussana on tietysti sitten (aiheutuen tuosta etsivästä ja tiedonjanoisesta luonteesta) loppuvuodesta markkinoille tuleva uusin uutuutemme eli eli hierova malli.

ap

Vierailija - 22.1.2009 22:50 (ID 1298752)

Mikset koskaan pysy paikallasi, oli sinussa sitten siivet tai vaikka potkuri? :(

Vierailija

toisten sotkujen siivoaminen on perseestä, joskaan ei sananmukaisesti tässä hommassa, mutta siis kuitenkin, kai sait ajatuksesta kiinni ?

Toisaalta pikkuhousunsuojana oleminen on hetkittäin ihan suotavaa lepoa, pahinta ovat ne runsaat päivät, jolloin pitää koko ammattitaito laittaa peliin, jotta housut säästyisivät. Toisinaan siis osuu näitä helpompia päiviä vastaan ja itse henkilökohtaisesti pidän niistä.

ap

Lainaus:

tehtäviin? Mitä pidät mahdollisesta yhteistyöstä tampoonin kanssa ja mille tuntuu paikata tampoonin tekemättä jättämiä töitä?

Vierailija

Itse edustan sitä sukupuolta, joka voi kysymykseesi todeta, että "elämä menee päin vittua, eli todella hienosti". Tähänhän olen määrätietoisesti pyrkinyt.

ap

Vierailija - 22.1.2009 22:56 (ID 1298785)

Miltä tuntuu, kun koko elämä menee päin vittua?

Vierailija

Usein yöllä, kun tehtävät kutsuvat, niin tällaisia lipsahduksia tosiaankin tapahtuu.

Olo on kuin alkoholistilla, jolta juuri avattu kossupullo ei sujahdakaan kätevästi yhdellä huikalla kurkusta alas, vään päätyy rinnuksille ja sitä kautta levittää nesteet nilkkoja myöden ympäri vaatetusta.

Siinä löyhkässä ei luonnollisestikaan enää ole ns. toimintakunnossa.

Yleensä siinä ei ole oikein mitään tehtävissä.

Pari kertaa olen koittanut runnoa itseäni väkivaltaa käyttäen huulien väliin ja jopa sisuskaluja myöden tukkiakseni vahingon. Enää en yritä, sillä siinä menee viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.

Ajatelkaa nyt vaippa puoliksi pillussa sisällä. Kerran yksi aviomies, joka palasi yötöistä kotiin ja havaitsi olemassa olevan tilanteen, oli katketa naurusta, kun luuli vaimon hinkanneen itseään yöllä turhan voimakkaasti. Mies vain lupasi illalla ennen töihin lähtöä hoidella kultansa paremmin, ymmärtämättä asiasta mitään. Sellaisia ne miehet ovat.

ap

Lainaus:

teippi pimperoa päin? Kerro omin sanoin, mitä silloin tapahtui (mm. jälkipuinti).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat