Huutonet asiaa..

Vierailija

Mitä tehdä, kun kauppakumppani, siis ostaja ei vastaa meilihin, ei tekstareihin??

Ei ole myöskään maksanut ostamaansa tuotetta, joka on kyllä jo postitettu!!

Hieman rasittavaa, kun tällaisia liikkuu meidän rehellisten seurassa. Ja kyse vielä ihan vauvan vaatteista joita osti.. Luulisi että äiti-ihmisillä olisi sen verran omaatuntoa että ei kehtaisi. Mutta näköjään tämäkin on mahdollista.

Vituttaa, vaikka kyseessä ei olekaan mikään iso summa.

Kommentit (8)

Vierailija

Helppohan se on väärentää. En minäkään koskaan postita ennen kuin rahat ovat tilillä. Ap on nyt itse mokannut. Et voi muuta kuin antaa negaa palautetta.

Vierailija

ollut ostajana siten, että myyjä on ehtinyt postittaa tuotteen, ennen kuin olen edes maksanut.

Onko tosiaan noin, että on ihan yleistä kusettaa ihmisiä ja huvikseen huudella tavaraa.. ihan vaan siitä "ostamisen" ilosta. Vittu mitä porukkaa, ei voi muuta sanoa.

Onneksi kuitenkin yhteystiedot on tallella.

Vierailija

Kerran tein poikkeuksen, sillä tavaralla ei ollut minulle mitään suurta arvoa ja halusin siitä päästä vaan eroon.

Ostajalla oli jo tosi paljon positiivisiä palautteita, eli uskalsin postittaa. Lupasi kovasti maksaa.

Ja hän maksoikin niin kun lupasi. Tosi kiva juttu.

Mutta siis, en ota sellaista riskiä yleensä. Vaan AINA ensin rahat tilille, ja sitten kun NÄEN rahat tililläni, tavara postiin. En edes kelpuuta maksukuitteja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat