Miten pakkaatte huuto.net paketit?

Vierailija

Olen muutamia vaatepaketteja jo myynyt huutiksessa, mutta aina on käynyt niin hyvin, ettei ole tarvinnut postitella. Nyt pitäisi saada paketti postiin, mutta mihin/miten se kannattaa paketoida?

Kommentit (10)

Vierailija

Jos on vain yksittäinen paita tai lastenvaate, niin menee ihan hyvin vaikka isoon kirjekuoreen. Joskus olen jonku takin voinu taitella parin muovikassin sisälle ja kunnolla teipannu kiinni. Jos on enemmän tavaraa tai vaatetta, niin haen lähikaupasta ylimääräisiä pahvilaatikoita.

Vierailija

postista ostetulla laatikolla, kun kaupasta saa ilmaiseksi. Kahteen päällekkäiseen muovipussiin pakkaaminen voi joskus tulla kuluiltaan edullisemmaksi kuin painavampaan laatikkoon pakkaaminen.

Vierailija

pakkausmateriaaleina. Laitan paljon pakkausteippiä,

ettei paketti aukea.

Enkä koskaan veloita pakkausmateriaaleista, sillä

ne ovat tosiaan kierrätettyjä (paitsi teippi, mutta se nyt

ei paljon maksa.)

Jos on isompaa tavaraa, niin pahvilaatikkoja saa usein

kaupoista ilmaiseksi, jos niitä ei satu olemaan tallessa

kotona. (Ehkä ei ole, kun ne vievät enemmän säilytystilaa.)

Vierailija

Itse laitan kahteen muovikassiin ja sitten avaa kaupasta ostetun paperikassin (tuotu näillä ruoka kotia) ja käännän nurinpäin sekä teippaan hyvin mytyn ympärille. Ei tarvi tosiaankaan olla pahvilaatikko, eikä ainakaan niitä kalliita postin paketteja.

Vierailija

Tai pienemmille paketeille pussin.

Joku muukin laatikko käy ihan hyvin. Meillä tulee myös synttärilahjoja sun muita postipaketeissa ja avaan ne varovasti ja uusiokäytän postin laatikot. Myyn kyllä melko harvoin, joten alvariinsa ei tarvii postitella. Säilön noita pakkauksia kodinhoitohuoneen yläkaappiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat