Motivoin shokkihoidolla koulusta pinnavaa ysiluokkalaista

Vierailija

Mun mies sanoi että mun pitäis suhtautua kannustavammin poikapuoleeni, joka lintsaa, valehtelee, tupakoi eikä välitä koulunkäynnistä pätkääkään.

Lupasin viedä pojan moitivointikierrokselle, jonka aloitamme sossun päivystyksestä, siitä jatkamme alkoholistien asuntolaan, joka sijaitsee vankilan naapurissa ja voimme myös käväistä nuorten mielenterveyskuntoutujien osastolla tervehtimässä entistä huumeiden käyttäjää. Myös poliisivankilassa voisimme vierailla ja lopuksi vaikka teholla katsomassa nuorta rattijuoppoa joka makaa hengityskoneessa. Ja tietty joku pyörätuolissa oleva rattijuoppo pitää pojan tavata.

Sitten voimme vierailla kaupunkimme pahamaineisimmalla ja ankeimmalla asuinaluella ja pyydän isännöitsijältä josko saisin näyttää pojalla jonkun työttömän luuserin luksuskämpän.

Kommentit (10)

Vierailija

mutta jospa vähän pistäisi kuitenkin ajattelemaan että kannattaisko käydä kouluja.

Ja pojan vien ehdottamasta katsomaan Rööperi-elokuvaa joka on loistava kuvaus narkkarin alamäestä

Vierailija

halveksivalla asenteella sitä lintsaavat luuserit juuri parannetaankin. Mitä jos mieluummin alkaisit uskoa hänen kykyihinsä. Itse "paransin" viime vuonna kokonaisen luokallisen luusereita luottamalla heihin ja kannustamalla heitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat