Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos 5 aikaan syönyt 3 leipää, onko normaalia että nyt verensokeri 6,9?

Vierailija

Yleensä ruoan jälkeen alkaa ihan älyttömästi väsyttämään, nyt väsyttää vain vähän. Sain mittarin lainaksi että saan seurailtua johtuuko tuo todella kova väsymys verensokerista. Onko tuo hieman korkea? siis 11 aikaan söin kunnon ruokaa, 5 aikaan vain 3 leipää. Nyt ajattelin iltapalaa syödä vielä

äsken mittasin ja oli 6,9

Kommentit (6)

Vierailija

paastoarvo, siis et ole syönyt juonut 12 tuntinn, on normaaliarvot 4-6

insuliinihoiotoinen diabetes on mulla

ja ennen insuliininaloitusta mulla nousi verensokeriarvo jopa 20 oli arvo, nukuin istualtani ja päässssä surisi, olo oli kuin olisin huumeessa ihan töhnö siis, näkö heikkeni en nähnyt kunnolla yms vapisutti jne

2-3 tuntia ruokailun jälkeen arvo olisi hyvä olla alle 10, varmuutta en tiedä mikä sen pitäisi olla ns normaali ihmisellä, siis jolla ei ole ins diab

arvo mitattuna ennen ruokaa, eli edellisestä ruokailusta on hieman pidempi aika

arvon olisi hyvä olla alle 8

ja siis aamuisin heti herättyä sen paastoarvon tulisi olla 4-6 välillä

elikkkä merkka nyt paperille kaikki arvot, ja mitä olet syönyt ja kuinka kauan aikasemmin

sinuns ottaisin arvon ennen ruokailua, ja noin puol tuntia sen jälkeen ja sitten vielä 2,5h ruokailusta

näin näkisit mikä on huippuarvo ja miten se laskee vai laskeeeko

ja aamulla tietty paastolukemat

Vierailija

olen ihan voimaton enkä jaksa tehdä mitään, silmät meinaa mennä väkisin kiinni ja tätä jatkuu monta tuntia. Aamuisin olo ihan normaali, niin kauan kun en syö mitään

kuinka pitkän ajan jälkeen kannattaa mitata kun on syönyt? mittari nyt pari päivää lainassa

Uusimmat

Suosituimmat