Mikä tällaisen ystävän motiivi?

Vierailija

Aina valittaa miten minulta ei muka löydy aikaa hänelle ja hänen perheelleen. Jos ehdotan tapaamista hyvissä ajoin, pyytää vielä lähempänä ajankohtaa laittamaan sähköpostia tai tekstaria asiasta. Milloin ei ole tekstarini tullut perille, milloin ei ole ehtinyt lukea lähettämääni mailia.

Jos hän itse ehdottaa minulle tapaamista sähköpostilla tai tekstarilla, ei myöskään vastaukseni muka mene perille. Kuitenkaan ei itse esim soita perään ja kysele miksi en muka ole ottanut yhteyttä vaikka oikeasti olen.

Ja aina on syy minun huonossa yhteydenpidossa. Kukaan muu ei kadota viestejäni ja tämä ihminen roikkuu facebookissa lähes koko ajan, mutta ei tiedä mun löytäneen hänet juuri antamallaan sähköpostiosoitteella.

Kommentit (4)

Vierailija

Soita ystävällesi!

Minua harmittaa, kun monet yrittävät hoitaa kaikkia asioita tekstareilla/meilillä. Monet asiat tulisi minuutissa kerralla selväksi, kun ne puhuisi puhelimessa. Sen sijaan saman homman hoitaminen tekstareilla vie pidempään ja monta tekstaria.

Vierailija

Mieheni on paljon reissutöissä. Ja itse ystävä on pyytänyt joka kerta, että lyödään asiat lukkoon vielä tekstarilla tai sähköpostilla. Asiat eivät tunnu etenevän hoitaa ne sitten miten tahansa.

Etkö sinä vastaa sanallakaan saamiisi tekstareihin tai sähköposteihin?

Lainaus:

Soita ystävällesi!

Minua harmittaa, kun monet yrittävät hoitaa kaikkia asioita tekstareilla/meilillä. Monet asiat tulisi minuutissa kerralla selväksi, kun ne puhuisi puhelimessa. Sen sijaan saman homman hoitaminen tekstareilla vie pidempään ja monta tekstaria.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat