En jaksa miespuolisen ystäväni vähäenergistä tyttöystävää!

Vierailija

Voi jesus miten voi olla vetelä ja aikaansaamaton nainen!

Oltiin tänään muuttamassa ladyn tavaroita ystäväni kämppään. Nainen jaksoi muutaman pukupussin siirtää autoon. Sitten jäi muka pakaamaan lisää tavaroita kämpälleen, mutta ylläri ylläri olikin koko ajan ollut puhelimessa, kun toiset veivät hänen kamojaan uuteen osoitteeseen. Kun koko urakka oli ohi, niin jo oli nainen todela väsynyt ja piti suurta ääntä miten raskasta oli. Joo, muutaman askeleen viitsi kävellä portaita alas ja heti on nilkat kipeenä.

Työ on niin vaativaa, ettei nainen edes omaa kämppäänsä jaksanut siivota. Ystäväni siellä aina siistinä miehenä siivoili ja varmaan jatkossa yhteisessä kodissakin. Nainen jaksaa kuitenkin kaikki tv-sarjat seurata. Pyykkihuollosta vastaa naisen äiti ja ruokaakin tuo aina tullessaan tyttärelleen kassikaupalla.

Töissä ei kuulemma ole mikään tehokkuuden perikuva, on niin verkkainen ettei pysy lainkaan aikatauluissa. Työajalla kuitenkin kerkii mullekin soitella ja häiritä, kun mullahan ei pienten lasten kotona olevana äitinä ole muuta kuin aikaa kuunnella hänen valitusvirttään.

Yliopistossa opinnot veivät 12 vuotta ja oli niin raskasta sekin. Mulla on 6 vuodessa suoritettuna 2 korkeakoulututkinto eikä ollut mitenkään kohtuuttoman raskasta.

Aina jaksaa jauhaa miten ei rankan työn takia jaksa vapaa-aikana tehdä sitä tai tätä. Aina löytyy hyvä tekosyy miksei voi mihinkään talkoisiin osallistua tai miten ei voi likuntaa harrastaa ja paisuu kuin pullataikina.

Miten joku voi olla noin löysä? Arrgh!

Kiitos, kun sain purkautua!

Kommentit (12)

Vierailija

Kyllä ymmärrän ap:tä miten harmittaa, jos jollekin pitäisi antaa vuoden urhoollisuusmitalli omien tavaroiden roudauksesta vaikka muut olisivat tehneet lähes kaiken työn.

Kehtaatko sä valittaa? Muistatko kiittää muita?

Lainaus:

Kyselee laiska kolmen lapsen äiti.

Vierailija

puhui laiskuudesta...

Lainaus:

Kyllä ymmärrän ap:tä miten harmittaa, jos jollekin pitäisi antaa vuoden urhoollisuusmitalli omien tavaroiden roudauksesta vaikka muut olisivat tehneet lähes kaiken työn.

Kehtaatko sä valittaa? Muistatko kiittää muita?

Lainaus:

Kyselee laiska kolmen lapsen äiti.

Vierailija

Mä ymmärrän ap:tä hyvin. Olen omasta mielestäni ihan tavallisen aikaansaava ja vielä nopeakin. Kyllä risoo jossain mökillä tms. kun toiset pohtivat pari tuntia, että pitäisi ne perunat pestä.

Enkä mä koe olevani mikään työnarkomaani. Ei tulisi mieleenkään esimerkiksi lähteä tekemään väitöskirjaa tms. äitiyslomalla.

Vierailija

Oletko niitä naisia jotka muuttuvat arvosteleviksi hirviöiksi kun miespuolinen "ystäväsi" löytää tyttöystävän. Oletko mieheen ihastunut?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat