Minkä kokoinen haalari tytölle ensi talveksi?

Vierailija

Ajattelin nyt kuitenkin vielä ostaa haalarin ensi talveksi alennusmyynneistä.

Tyttö on siis juuri syntynyt, tällä hetkellä kokoa on 51cm ja 3500g. Eli normaali kokonen muksu tuo ainakin toistaseksi on:).

Mietinnässä on joko Reimatec tai Jonathan toppahaalari ensi talveksi.

Olenko kovinkin väärässä jos ostaisin Reimatecin kokoa 74cm (ilmeisesti ollut reilumpi mitoitus) tai Jonathanin kokoa 80cm.

Kiitos avusta!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

huhtikuussa syntyneellä pojalla reiman 74 (nyt 9kk) haakari ja just sopiva, poika on nyt 71cm ja kasvaa 0 tai -1 käyrällä eli ei ole iso kokoinen ikäisekseen.-

menis 80cm haalarikin, eli sinuna ottaisin sen 80cm mutta tosiaan vaikea sanoa..

esim tytöllä oli päällä 80cm haalari koko talven ja täytti siis 1v jo marraskuussa..

muista että varsinkin maassa istuessa ja mönkiessä on kivempi että haalari ei ole liian lyhyt lahkeista että ei nouse nilkkoihin, siksi veikkaisin 80cm olevan parempi..

Vierailija

Lainaus:

mut tyttö ei tarvi reimatecciä ens vuonna, edullisempi jonathan riittää..

lapsi todennäköisesti kävelee huonosti ja kaatuilee jatkuvasti.

Millon lapsi tarvitsee kosteussuojatun puvun jos ei tuolloin?

Vierailija

ei se reima niin isoa ole. meillä 3/08 syntyneellä nyt 74 senttinen ja on just sopiva - ei välttämättä mene enää koko talvea! 80 cm. haalarikin sopisi varmaan jo. Meillä tosin poika ja keskikäyrällä.

Vierailija

Meillä 1/2008 syntynyt poika, joka menee pituuskäyrillä normaalisti, ja meillä käytössä nyt Jonathanin 80cm, joka on vieläkin vähän iso. tosin ei haittaa, kun ei vielä kävele, vaan ulkoilee lähinnä vaunuissa. Mutta eikös Reimatecit ole vähän kooltaan vielä isompia? Tytöt ehkä kasvaa vähän hitaammin? Katso omasta neuvolakortista jos sellainen on, kuinka nopeasti itse olet kasvanut.

Kaksi vanhempaa lastani ovat tyttöjä, heille olisin ehdottomasti ostanut 74cm haalarin, koska olivat pienikokoisia.

Jos ostan vääränkokoisen, säilytä haalarissa laput kiinni, saat sen helposti myytyä eteenpäin, eikä tappiota tule ;)

Vierailija

Itse olen sitä mieltä,että haluan vauvankin kanssa talvella ulkoilla. Vetää pulkassa ja antaa kontata,möyriä ja tutkiskella myös pihalla. Näin tottuu helpommin myös päiväkodissa ulkoiluun. Valitettavasti kun sinne joutuu joka tapauksessa nuorena menemään.

Tietysti siksi olisi hyvä,että ulkopukukin olisi kunnollinen:).

-ap-

Vierailija

"Mites se 6 tietää mitä meillä tyttö tarvitsee;)"

no eihän täällä kukaan voikkaan tietää mitä teidän tyttö tarvitsee, mutta näköjään silti kyselet täällä muiden mielipidettä! :D

Vierailija

Olen se joka sanoi ettei lapsi tarvitse reimateciä vielä ensi talvena.Ja minä olen ap myös sitä mieltä ettei lapsi tarvitse koskaan reimateciä, ainakin yhtä hyviä ellei parempia saa edullisemminkin. Kaverin lapsen reimatecit kului polvesta puhki parissa kuukaudessa, ei pidä kosteussuoja enää.

Jonathanilla pärjää varmasti, mut osta reimatec jos haluat. Reiman vauvahaalari on kyllä lämpimämpi niin kuin joku sanoi. Meillä nyt vauvalla 6kk (syntyessään samoissa mitoissa kuin ap sinun vauvasi) on 74 Reima ja on kyllä reilu, mut ei menis enää 1-vuotiaana. Vauva on nyt 69cm.

Meillä on kokeiltu eri merkkisiä pukuja ja hyväksi koettu hinta-laatusuhteeltaan Remu ja Jonathan.

Vierailija

Meillä 3/2008 syntynyt poika ja Reiman 74cm haalari vieläkin reilu. Poika on koko ajan ollut vähän pituuden ja painon yläkäyrällä.

Lapsi ei vielä kävele niin ei sinällään haittaa vaikka puku vähän iso, mutta ei kestäis yhtään isompi enää olla.

Reimallahan on se baby haalari, joka on paksumpi ja pehmoisempi kuin Reimatec. Siinä on myös ihanan lämmin teddy pepun kohdalla. Meillä on sellainen ja olen tykännyt siitä todella paljon. Meillä ei vauva vielä ulkoile muuten kuin vaunuissa/rattaissa niin ei kosteussuojaa ole tarvinu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat