Onko ihastus koskaan täysin yksipuolista?

Vierailija

Kaverin kanssa pohdittiin tätä ja molempien kokemukset puolsivat sitä, että varsinkin jos ihastus jatkuu vähänkin pidempään, on sitä rohkaistu molemmin puolin. Kaukorakkaudet ovat tietysti eri asia, tämä pätisi vain jollain tavalla keskenään tuttuihin ihmisiin.

Mitä av-raati ajattelee asiasta?

Kommentit (6)

Vierailija

Jokainen vähänkin viehättävä nainen tietää tämän. Jotkut miehet kuvittelevat kohteliasta käyttäytymistä vihjeeksi. Myös muutama kunnon sekopää on osanut tielleni.

Vierailija

Rupesi oikein ahdistamaan yksi muisto tuon otsikon luettuani....Mulla oli aikoinaan miespuolinen kaveri, joka oli mulle usein vihjailemassa juuri tuota samaa, miten "ihastuminen on aina jollain tasolla molemminpuolista". Ja ongelma oli se että tämä kaverini oli minuun ihastunut, ja yritti tuolla vihjailullaan saada minua myöntämään että tunne oli molemminpuolinen. Ja kun ei ollut! Tosi kiva tyyppi, mutta romanttisessa mielessä... EIH. Never! Kerran suutelikin minua. Hirveää.

Oli tosi epämukavaa ola sellaisen yksipuolisen ihastuksen kohde.

Tosin eipä se hauskaa ollut sekään, kun teininä kaihosin ensirakkauteni perään. Ja ei tosiaankaan ollut molemminpuolista sekään.

Ne sellaiset puolihullut stalkkerit muuten tuppaa uskottelemaan itselleen juuri noin: että se toinen salaa tuntee kuitenkin samoin. Kannattaa siis vähän varoa, minkälaisia päiväunia alkaa elätellä... Ettei lipsahda harhojen puolelle.

Vierailija

Itse olen ollut kolme vuotta yksipuolisesti ihastunut erääseen mieheen. Tiedän, että mies panee minun kanssani vain siksi, kun ei muitakaan ole... On sanonut, että tykkää minusta, mutta ei halua seurustella tms. Tulisin hulluksi, jos rupeaisin kuvittelemaan, että hän tuntisi minua kohtaan jotain!

Vierailija

Mulle on käynyt useamman kerran niin, että joku urpo on tullut kertomaan ihastuksestaan minuun. Lähinnä kiusallista. Pitäisivät omana tietonaan.

Vierailija

Lasken baarituttavuudet ja "vonkaajat" samaan kastiin kuin vaikka näyttelijään ihastuminen. Kysymyksellä tarkoitin jo tutumpaa ihmistä, johon ihastus syvenee tuttavuuden edetessä.

Vierailija

että tottakai voi ihastus olla täysin yksipuolista. Sitten aloin miettimään asiaa ja omaa jo ohimennyttä tilannetta, ja hyvinkin voi olla mahdollista että on molemminpuolista.

Nimittäin, olin aikanaan todella ihastunut mieheni ystävään, tarkemmin sanoen sitä ihastusta kesti yli 2v. Lopahti siihen että mies muutti eri paikkakunnalle. Jossain välissä minusta tuntui että mieskin oli ihastunut minuun tai ainakin jollain tasolla kiinnostunut. Koskaan ikinä milloinkaan en kertonut KENELLEKÄÄN ihastuksestani, en halunnut pilata hyvää parisuhdettani sähläämällä toisen miehen kanssa. Jälkikäteen on tuntunut että tajusiko tämä mies ihastukseni kenties katseistani tai siitä miten puhuin ja hymyilin hänelle jne. Hän osoitti kiinnostusta asioitani kohtaan, esim, työasioita ja muutenkin jutteli kanssani paljon, vaikka yleensä on erittäin rauhallinen, eikä se porukan puheliain tyyppi. Saattoi kysyä mieheltäni, milloin tämä lähtee ulos poikien kanssa ja kysyi sitten milloin vaimo (eli minä) lähtee omien kavereiden kanssa. Tuli sitten varmasti sinä iltana samaan baariin kun minä olin ulkona omien kavereiden kanssa. Meillä ollessaan saattoi tulla viereeni istumaan...

Varmaankin ihastukseni olisi nopeammin mennyt ohitse jos minusta ei olisi tuntunut että mieskin on minuun ihastunut. No totuutta miehen ihastuksesta tai sen puutteesta en tiedä koskaan, ja hyvä niin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat