Olen vähän malttamaton raskaustestin suhteen..Joko?

Vierailija

Me harrastettiin seksiä viime viikon keskiviikon ja torstain välisenä yönä. Seuraavana päivänä tuntui pientä vihlontaa oikealla puolella alavatsalla, ja tuli pari päivää sellaista limaista vuotoa. Tänään tuli ihan vähän verta. Luulin, että kuukautiset alkoivat, mutta sitten se loppui heti ennen kuin edes kunnolla alkoikaan. Raskaustestejä olis jo valmiina, mutta joko aamulla uskaltais varovasti testata? Eihän se välttämättä vielä mitään todellista näytä, mutta onko edes mahdollista, että näkyis näin varhain?

Kommentit (10)

Vierailija

ja varmistan: Siis nimenomaan 10 päivää hedelmöittymisestä eikä kiinnittymisestä? Eli minun tapauksessani muutaman päivän kuluttua? Eikä mitään toivoa vielä huomenna aamulla?

--Ap taas--

Vierailija

pari päivää aikaisemmin (l. 10 pv hedelmöityksestä) pitäisi kyllä jo jotain näkyä. normaalit testithän näyttää plussaa arvolla 50, mutta kyllä mulla on haalean haalea plussa tullut jo arvoilla 7 ja 14. testinä apteekin oma.

Vierailija

kyllä että todennäköisesti ei vielä näkyiskään, muuta tarkoitinkin, että onko se mitenkään edes teoriassa mahdollista? Tietysti tekisin viikon päästä uuden testin. Enkä olisi lainkaan näin malttamaton muuten, mutta kun tuli mieleen, että tuo tän päiväinen vuoto olis saattanut olla kiinnittymisvuotoa, ja eikös kiinnittymisen jälkeen ala sitä hormonia muodostua?

Vierailija

testaa ihmeessä, jos ne noin polttelee :) Sama tilanne yleensä oli itsellä, että jos testit ostettu valmiiksi, niitä tuppasi menemään.... Toivon onnea matkaan ja plussatuulia!

Jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhemmin kuin ns. normaalisti niin sitten hormonia on vähemmän veressä, eli hcg alhaisempi ja testi voi näyttää pitempään negaa. Jos kiinnittymistä on tapahtunut, niin hcg alkaa nousta, itselle kävi niin, että 12 pvää alkion siirrosta tein plussatestin (selkeän), mutta pari päivää myöhemmin verikokeen tulos oli vain 25, eli kemiallinen raskaus. Menkat alkoivat sitten jonkin ajan kuluttua. Eli hormonit olleet tosi alhaiset, ja silti näytti plussaa.

Vierailija

yhtään mitään noista arvoista, mutta mulla on clearblue-testi ja siinä lukee, että vois näkyä jo 4 päivää ennen kuukautisia. Mulla tässä vaan sellanen tilanne, että ei ole vielä alkanut kuukautiset edellisen synnytyksen jälkeen, joten en voi laskea yhtään mitään. Viime raskauden plussasin saman merkkisellä testillä 3+4 viikolla. Eli aika aikasin kuitenkin näyttää. Ja se ei ollut mikään haamu vaan ihan kunnon tumma plussa.

Ja taas Ap

Vierailija

Mulla on ennestään kaksi lasta. Imetin esikoista eikä kuukautiset olleet alkaneet vielä kun tulin uudelleen raskaaksi. Myös silloin oli käytännössä täysin sama tilanne. Eli mitään muita nipistelyitä ei aiemmin synnytyksen jälkeen ollut tullut, mutta silloinkin seuraavana päivänä seksin harrastamisen jälkeen tuntui samanlaista vihlontaa kuin viime viikolla. Ja ennen lapsia minulla oli aina tuota vihlontaa muutamana peräkkäisenä päivänä kuukaudesta, ja koska siihen liittyi aina myös sitä limaista vuotoa, olen itse tulkinnut sen liittyvän ovulaatioon. Viime kerralla maltoin odottaa pari viikkoa, mutta nyt tuo pieni verenvuoto alkoi mietityttämään ja jänskättää enkä malttaisi millään odottaa. Niin ja siis nyt tuo edellinen "minimaalinen nipistely" tuhisee tuolla pinnasängyssään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat