Onko täällä KETÄÄN toista, joka "hypännyt"

Vierailija

suhteesta melkein heti toiseen? Miten kävi?

Kommentit (8)

Vierailija

Ei aina, mutta yleensä.

Yleensä ihmiset myös kuvittelevat olevansa valmiita uuteen suhteeseen, mutta jälkikäteen tajuavat, että eivät todellakaan olleet. Yleensä nimenomaan tämä eka suhde eron jälkeen tuntuu oikeasta. Valitettavasti se on niin aniharvoin ja tästä suhteesta toipuminen kestää monesti avioeroa kauemmin...

Vierailija

eroa kylläkin työstettiin ainakin vuoden verran.

Nyt olen tavannut miehen, joka tuntuu kaikin tavoin hyvältä.. En ole koskaan kokenut vastaavaa yhteyttä kenenkään kanssa..

Ongelma tässä on se, että muutin vasta n. kuukausi sitten pois exäni luota.. Muiden mielestä toimin liian nopeasti.. Tuntuu vaan niin hyvältä.

ap

Vierailija

Jälleenrakennus. Sen luettuasi tajuat, että hyvänolontunne uuden miehen kanssa ei itse asiassa johdu miehestä, vaan tilanteestasi. Nämä eron jälkeen ekat suhteet eivät yleensä kestä.

Vierailija

heti eron jälkeen(ja vähän liiton aikanakin),nyt asuttu yhdessä 6kk.Luulisin olevan aika tapauskohtaista tuo "irtipääseminen vanhata suhteesta)

Vierailija

sitten lennossa vaihdoin uuteen (seurustelin uuden kanssa vielä kun avioero vanhasta oli kesken). Nyt uuden miehen kanssa ollut 11 vuotta ja olen onnellinen. Mitkään vanhan liiton ongelmat eivät seuranneet uuteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat