Ei tosta SAATANA saa isää tekemälläkään!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Jokainen päätelkööt tuosta mitä haluaa.... Olisi liian pitkä tarina kirjoittaa, ei tila riittäisi...

Muilla miehiä, jotka eivät todellakaan osaa olla vanhempi? Tuntuu kuin asuisi omien lasten ja pikkuveljen kanssa (vaikka mulla ei semmosta olekaan) Ja sekin olisi varmasti helpompi tapaus.!.!.!

Kommentit (7)

Vierailija

Mies ei vain ole kypsä isäksi.

Aika huonolta kuulostaa. Täydelliseltä kunnioituksen puutteelta. Hakekaa apua tai laittakaa pillit pussiin. Ei tuollaista kukaan jaksa.

Vierailija

Eipä taida olla pelkoa enään tuolle "myrkytykselle" luulenpa että se on jo hyvällä pohjalla...

5:lle, Eli kuulakalloon sorttia, se on kyllä käynyt mielessä useaan otteeseen.. En tiedä auttaako tuohon asenne vammaan mikään..

Lapsetkin ovat jo niin isoja, että ottavat vain huonoa malliä tuosta "mädästä". Ovat kyllä aivan ihania, he sentään ovat paljon auttamassa minua.:)

Ohhoh joko löysin toisen asian, jossa mieheni on ollut hyvä?? Antanut aivan ihanat lapset.!.! Eihän hän niin paha olekkaan.....

Vierailija

Saati sitten osaa huolehtia omista asioistaan. Esim. päivän selvät asiat -Herääminen -laskujen hoitaminen -siivous ei tulisi mieleenkään.. -ruuanlaitto juu älä unta näe -Lasten kanssa ajan viettäminen, helvetin vaikeeta!!! -Heille huutaminen, helppoa, vau löysinpä yhden tekemisen mitä hän osaa. Voikohan tätä parisuhdetta pelastaa millään?? Vähän kyllä on tunteet kaikonneet tätä ihmistä kohtaan, en tiedä mistähän johtuisi? Joka ilta hän vielä kehtaa sanoa, että kiva kun sä jaksat touhuta ja muuta vaikka hän on tällänen (<-joka kerta vastaan että kuka on sanonut että jaksan?) Ei noteerausta. (Istuu koneella päivät, ehkä nukkuu päiväunet, syö, valvoo pitkään ja nukkuu) Vai onkohan mussa jotain vikaa??

Vierailija

ja helvetti sentään, kun se viel äyrittää olla "hyvä äiti", eli moppo on todellakin lähtenyt käsistä. En tiedä miten tuollaisen saa aisoihin.

Lainaus:

Jokainen päätelkööt tuosta mitä haluaa.... Olisi liian pitkä tarina kirjoittaa, ei tila riittäisi...

Muilla miehiä, jotka eivät todellakaan osaa olla vanhempi? Tuntuu kuin asuisi omien lasten ja pikkuveljen kanssa (vaikka mulla ei semmosta olekaan) Ja sekin olisi varmasti helpompi tapaus.!.!.!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat