Onko ketään muuta kenen lapsi ei suostu syömään puuroa?

Vierailija

Meillä ei puuro ole uponnut koskaan, yritetty on tuhat ja sata kertaa ja kaikki eri maut ja variatiot, mutta tyttö vaan yökkii :(

Ikää nyt 1v7kk. Mitä voisin tarjota korvaavaksi ilta-/aamupalaksi?

Kommentit (4)

Vierailija

Maustamatonta jogurttia, muroja, mysliä....

Ihan niitä samoja joita muutkin syövät aamiaisella. Ei tosiaan kannata jatkaa, jos lapsi ei syö. Pitäkää kunnon paussi tuossa yrittämisessä ja kokeilkaa myöehhmmin uudestaan. Meillä toinen lapsi alkoi syömään 3-vuotiaana, silloin opeteltiin sen syöminen omenasoseen kanssa.

Vierailija

Meidän kuopus ei myöskään ole koskaan puurosta pitänyt, mutta se tykkää syödä kaurahiutaleita sellaisenaan maitoon sekoitettuna. Olen laittanut hieman sokeriakin tai hilloa sekaan. Puuroa ei syö edes sokerin tai hillon kanssa.

Tai sitten olen laittanut hiutaleita maustamatoman jogurtin tai viilin sekaan. Lisäksi voi laittaa marjoja tai pilkottuja hedelmiä.

Iltapalaksi olen antanut joskus ihan vaan pelkkiä marjoja ja pilkottuja hedelmiä.

Vierailija

poika söi n. 3 vuotiaaksi saakka kiltisti puuroa, sitten yhtäkkiä tuli stoppi,ei suostunut lusikallistakaan syömään. En pakottanut ja nyt kolmen vuoden paussin jälkeen on ruvennut pyytämään että keittäisin puuroa hänelle.

Korvasin puurot leivällä,muroilla,jugurteilla, hedelmillä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat