Laihduttajat, listataan hyviä välipalaehdotuksia!

Vierailija

Hyvää ja vie makeannälän!

Kommentit (9)

Vierailija

kyllä aikuinen ihminen pärjää 3 aterialla päivässä (aamiainen, lounas, päivällinen). Jos ei pärjää niin ei ihme että pitää laihduttaa!!

Vierailija

Valion vähäkalorista mehukeittoa (oma lempparini Mustaherukka)

mukillinen lämmitettynä ja sen kanssa esim. Elovena välipalakeksi. Itse tykkään tosta :)

Vierailija

Iltapalaksi tein aina silloin tällöin tällaista patonkia:

Paistovalmiiseen moniviljapatonkiin tehdään päälle pitkittäisviilto n.puoliväliin asti sisukseen. Sekoitetaan raejuustoa, valkosipulimurskaa ja vähän suolaa. Tämä raejuustoseos tungetaan viiltoon ja paistetaan patonki ohjeen mukaan. Raejuusto pehmenee sisään ja valkosipuli antaa makua. Tämä täytetty lämmin patonki maistuu niin iltateen kuin salaatinkin kaverina! Nam...

Vierailija

Lapset opetti, että heillä on hoidossa pph:lla välipalatarjotin. Ollaan tehty viikonloppuisin sellaisia sitten kotonakin. Banaanisiivuja, omenalohkoja, ruisnappeja ja margariinia, viinirypäleitä, hunajamelonia yleensä. Ja mitä jää, syön itse lauantai yöpalaksi.

Vierailija

Kuulostaa melko nipolta tuo aamiainen, lounas ja päivällinen.

Itse olen huono keksimään välipaloja, Fitness- ja Paussipatukat antavat kyllä ihan hyvin energiaa ja pitävät nälkääkin.

Miten nuo Palttoonapit, joita joku herkuttelee? Mulla tapana laittaa margariinia ja juustoakin vähän, onkohan kovinkaan kevyitä enää?

Vierailija

Kyllä vaan suositellaan edelleen painonpudottajille tasaista n. 4 tunnin välein syömistä, "kunnon ruuat" ovat aamiainen, lounas ja illallinen, ja ne pienet välipalat sinne väleihin, niin nälkä ei kasva mammuttiahmimismeiningiksi!

Vierailija

Kun kerran pitäisi 5-6 kertaa päivässä syödä, niin listataan hyviä, helppoja ja nopeita välipaloja, sellaisia jotka on helppoja niin kotona kuin töissä oleville.Mun vinkit on tässä:

-no se iänikuinen banaani ja/tai omena

-iänikuin jugurtti

Blääh, tän takia haluankin niitä vinkkejä :)))

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat