Ovatko nuo Juha Vuorisen kirjat jonkun mielestä hyviä?

Vierailija

Kertokaa miksi. Yritin lukea Raskausarpia, mutta en jaksanut lukea sitä kuin hiukan yli puoleenväliin. Jotenkin ei tuo huumori vain napannut, oli jotenkin sellaista muka-hauskaa. Olen lukenut laadukkaitakin huumorilla kirjoitettuja kirjoja, joista oikeasti nauttii, eikä tämä kyllä ollut sellainen. Kirosanoistakin olisi voinut jättää puolet pois, alkoi tökkiä niiden jatkuva viljely. Kirja alkoi ällöttää lopullisesti siinä vaiheessa kun päähenkilö petti raskaanaolevaa vaimoaan.

Olikohan vika siinä, että olen nainen? Ehkä tuo töks-töks-huumori sitten vetoaa miehiin?

Kommentit (6)

Vierailija

Ekat 50 sivua ehkä vähän hymyilyttää, mutta sitten ei jaksa enää huvittaa se saman kaavan toistaminen.

Jos haluan lukea kirjan niin haluan lukea HYVÄN kirjan, joten näihin en enää tuhlaa aikaa.

Vierailija

Ja mä luen monenlaisia kirjoja, elämänkertoja, historiallisia romaaneja, novelleja, runoja, vakavaa ja hauskaa kirjallisuutta, jännäreitä ja no, kaikkea mahdollista.

nuo kirjat on sellaisia, kevyitä luettavia joissa ei tarvitse ajatella vaan lukea ja hörötellä

Vierailija

mä oon joskus lukenut vessassa jotain sen jättämää Kristiania. Oli se ihan ok ja joitain oikvalluksiakin löytyi, mutta mä en vaan välitä huumorikirjallisuudesta noin yleensä. Mutta onhan Vuorinen kehittynyt huimasti. Alkupään tuotanto on rehellisesti sanottuna lukijoidenkin mielelestä aika vasemmalla kädellä vedettyä, sittemmin VUorisen kirjoista on tullut oikeita kirjoja...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat