Laihdutuksen ekan viikon tulos: +2 kiloa :(((( APUA!

Vierailija

Miten tässä näin kävi? Eikö yleensä pitäisi laihtua pari kiloa alussa? Tosi masentavaa.

Syömiseni suunnilleen:

aamupala: 4viljan puuroa veteen 200 kaloria

lounas: kevyt lounas (proteiinipitoinen), maksimi 350 kaloria

välipala: rasvatonta maitorahkaa ja hedelmiä 200 kaloria

illallinen: salaatti (proteiinipitoinen) 300 kaloria

iltapala: rasvatonta maitorahkaa ja marjoja 200 kaloria

1200-1300 kaloria.

Sen lisäksi teen lihastreeniä joka toinen päivä. Aerobinen on mulla pannassa toistaiseksi (lääkärin määräys, lihasvamma jalassa).

Tarkottaako, että pitäis syödä vieläkin vähemmin? Masentaa :(

Kommentit (15)

Vierailija

Painan nyt 71. Tavoite olisi 60-61.

Ei auta kun pitää pintansa siis. Tuntuu vaan masentavalle, mutta pitää ottaa mittanauha käyttöön siis :)

ap

Vierailija

Eli älä katso vaakaa niin tarkasti, vaan peiliä!

Minulla on ihan sama juttu, muutaman kuukauden olen laihduttanut ja vaaka ei näytä kuin reilun parin kilon tiputusta, mistä meinasin jo masentua, mutta kuitenkin vyö menee nykyään paljon tiukemmalle! (kun aloitin, niin hädin tuskin ekaan reikään, nyt on kolmannessa :) )

Vierailija

1200-1300 on aika vähän. Minkä verran painat nyt? Jos peruskulutuksesi on noin 2000-2200 kaloria, niin riittää että pidät kalorit jossain 1700 tienoilla.

Ei kannata alussa masentua jos paino ei heti lähde putoamaan, jos kalorivaje on oikeasti olemassa, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin painon putoaminen. Kannattaa vielä tarkistaa syömäsi kalorimäärät esimerkiksi netistä löytyvästä kalorilaskuri.net sivustolta.

Vierailija

ette te onnistu kuitenkaan! Ette vaan pysty!

Oman laihduttamisen dissasi tuohon tyyliin ystäväni, ja se antoi aivan suunnattomasti potkua. Minähän näytän sille!! 8 kg pitäs saada pois, 2 jo lähtenyt. Nyt en peräänny :)

Vierailija

Älä missään tapauksessa enää vähempää syö, muuten lihakset ei kehity. Jos et pysty tekemään aerobista, niin se vain kestää kauemmin läski sulaa.

Jatka samaan malliin, tulokset kyllä näkyvät kesällä. =)

Vierailija

ja ekan viikon saldo oli -3,8kg, yks repsahdus on ollu ja se toi takasi yhen kilon. Sen jälkeen en oo vaa'alla käyny, mutta työhousut tuntuu päiväpäivältä löysemmiltä.

Vierailija

Ei se painonpudotus kuitenkaan aina ole niin suoraviivaista tai nopeaa. Masentaa vaan ja kuuri loppuu lyhyeen kun vaaka ei näytäkään niitä lukemia mitä pitäisi.

Vaatteet ovat se luotettavin mittari.

Vierailija

Tuo 2 kiloa helpostikin ihan päivittäin. Et välttämättä ole lihonnut yhtään.

Kun alkaa liikkua enemmän elimistöön kertyy nestettä ja sen vuoksi ne jotka laihduttaa liikuntaa apuna käyttäen saattavat lihoa aluksi.

Mittaa vyötärönympärys ja vaikka reidenympärys ja lantionympärys ja jne.

Näiden ympärys saattaa pienentyä vaikka paino ei putoaisikaan johtuen lihasten kasvusta. Varsinkin vyötärön ympärys voi pienetyä aika paljonkin ilman painon pudotusta.

Vierailija

ja ei, vielä kyse ei tosiaankaan ole siitä, että lihas painaa enemmän kuin läski (ei se noin nopeasti tapahdu!), vaan siitä, että kun olet alkanut treenaamaan niin kroppaasi on kertynyt turvotusta. Se on ihan luonnollista alkuun ja tasoittuu siitä sitten ajan myötä.

Vierailija

Tuntuu vaan vaikealta uskoa jotenkin. Olin niin innoissani aamulla vaa'alle menossa ja plaaah... 2 kiloa lisää :( Kasvaako lihas niin äkkiä?

Mutta kaipa se tästä sitten...

ap

Vierailija

suosittelen erinomaista apuvälinettä, eli kiloklubia. Ilmainen palvelu, jolla on tosi helppo laskea energiansaantiaan. Mä en ikinä jaksaisi ilman sitä laskea kaloreita tai prot/hiilareiden osuuksia :)

Vierailija

painonvartijoissa, että alkuun paino saattaa nousta ja sitten lähteä tasaisesti laskemaan. Tai toinen ääripää on, että painoa lähtee kolemkin kiloa viikossa ja sitten menee muutama viikko että ei lähdekkään joten normaalia tuo kai on painonpudotuksessa. Itse olen niitä ihmisiä jolla ekalla viikolla lähte aina paljon ja sitten jämähtää muutamaksi viikoksi!!! Tsemppiä sinulle

toivottelee laihduttaja

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat