Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaispa noi naapurit jo!

Vierailija

Asutaan omakotitalossa ja suoraan sanottua ituttaa kun ei voi mennä pihalle kun naapurit on ulkona. Heillä on kaksi tyttöä n. 2v ja 5v. Kun menen lasteni kanssa omaan pihaan nuo lapset huutelevat ja kyselevät koko ajan jotain.

Kun olen kyllästynyt vastailemaan niin lasten äiti kuuluu sanovat lapsille, ettei se Ulla tainnut kuulla. Siitäpä ne lapset innostuu ja karjuvat samat jutut uusiksi.

Maaliskuussa heidän pitäisi muuttaa, varokaa vaan uusia naapureita

he ovat kohta tulossa.

Kommentit (9)

Vierailija

tuon ikäset kyllä kyselevät ja kyselevät.

Toisaalta ennemmin kuvittelisin ottavani ne teidän naapurit meidän naapuriin, kuin sinut joka ei osaa suhtautua. Kannattaako itse harkita muuttamista jonnekkin korpeen niin ei naapurit rassaa.

Vierailija

Meillä on vähän sama meininki toisen puolen naapureiden kanssa eli pihalla on vain ärsyttävää olla, kun naapurin ihan mukavat lapset seisovat rajalla tapittamassa ja kyselemässä kaikenlaista koko sen ajan, kun pihalla olemme. Meilläkin lapset ovat niin eri ikäisiä, ettei yhteisiä leikkejä juuri ole ja joskus olisi omalla pihalla ihan mukavaa olla ihan omassa rauhassa. Kyse ei ole siis siitä, etteivätkö lapset saisi puhua, mutta kyllä vanhempien tehtävä on opettaa lapsilleen myös kunnioittamaan toisten yksityisyyttä.

Vierailija

Kun olen omien lasten kanssa pihalla niin en anna heidän terrorisoida naapureita.

Joku vastuu äidilläkin pitäisi olla tilanteessa. AP

Vierailija

että pitää ne mukulansa aisoissa.

ja tosiaan jos ei niitä naapureita kestä, niin muuta korpeen. Meinaan uudet naapurit voi olla vielä pahemmat...

Uusimmat

Suosituimmat