Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vika kun 8-vuotias poika ei kyläile missään ilman äitiä?

Vierailija

Hyvänen aika... 8 vuotiaat kyllä pärjää!

Kommentit (3)

Vierailija

Mun pojalla on hyvä ystävä koulussa. Ainut ongelma on se, että tämä poika ei koskaan uskalla tai suostu tulemaan meillä käymään poikani kanssa leikkimään ilman äitiään! Eli käytännössä käy sitten tosi vähän meillä, syksyn aikana kävi kerran (äiti mukana) ja nyt on tulossa ensi viikolla. Todella sääli, koska asumme suht lähellä ja pojat voisivat ihan hyvin leikkiä koulun jälkeen täällä meillä. Molemmat menevät suoraan koulun jälkeen kotiin. Poikani on käynyt muutaman kerran tällä kaverillakin, mutta olisi parempi että olisivat täällä meillä kun minä olen täällä aina paikalla iltapäivisin.

Tiedätkö / tunnetko sinä ketään muuta näin arkaa tapausta kuin tämä poika? Äitinsä mukaan ei mene minnekään itse leikkimään, ei edes vauva-aikaisten tuttujen poikien luo. Onko tällainen tavallistakin?

Vierailija

ja oma poikanikin on arka (6-v), mutta olemme yrittäneet harjaannuttaa häntä kyläilyihin yms. Ja on hän reipastunutkin tosi paljon ja uskaltaa kyllä jäädä kaverin luokse leikkimään.

Vierailija

mutta olemme juuri muuttaneet ja pojallani on oma huone jossa hän mielellään leikkisi kaverin kanssa! Eikä näitä poikia vielä yksin voi jättää, oma poikani on vasta täyttänyt 7. Tarvitsevat kuitenkin välipalan kun tulevat koulusta vaikka muuten hoitavatkin hommansa hyvin yksin.

Tämän pojan äiti itsekin ihmetteli että miksi poika ei jo reipastu ja uskalla mennä minnekään?? Mitähän hän voisi tehdä? Tää poika on kyllä toooosi arka ja varovainen, hädin tuskin uskaltaa silmiin katsoa ja vastata kysymykseen.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat