Onko lastaan kotona hoitava äiti aina luuseri?

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Itse oli kotona 10 vuotta lasten kanssa, se oli ihanaa vaikka toisaalta rankkaa aikaa. Pari vuotta sitten palasin työelämään ja ehdin olla töissä vielä 30 vuotta...ainakin.

Vierailija

Lapsia kuskataan jumpaan, kerhoon, tanssikouluun, muskariin ja lisäksi on kyläiltävä, että lapsilla on ikätovereita ja puistoiltava samasta syystä, kuin kyläily...

Ja vielä eskarilaisen jokapäiväinen raahaminen:) Mutta kivaa tämä on ja itse olen valinnut...

Vierailija

juuri minkään arvoinen ja laiska nainen joka ei halua tehdä töitä vaan olla kotona VAIN hoitamassa lasta.. Minusta tämä on kyllä ihan 24/7 työtä, en yhtään lähtisi vähättelemään kotiäitejä!! Minulla on ystäviä, jotka ovat nuoria ilman koulutusta ja ovat omasta tahdostaan työttömiä, elävät työttömyystuella ja eivät edes yritä aktiivisesti etsiä töitä, mielestäni jos jotain sanottaisiin laiskoiksi ja ap:n tyylillä luusereiksi niin heitä eikä kotiäitejä!!

Vierailija

ainakin tykkäsin suurimman osan ajasta siit että pystyin hoitamaan tyttöäni kotona siihen asti kun oli vajaa 2,5 vuotias..sen jälkeen meni päiväkotiin,syystä että sain soiton kotiin työpaikasta..Olen erittäin tyytyväinen tuosta yhteisestä alkutaipaleesta.. Eli ei ole mielestäni luuseri mutta työssä käyviä äitejä ei mielestäni myöskää saa haukkua,jokainen on tehnyt sellaisen ratkaiun mikä omasta mielestä on hyvä :)

Vierailija

en mä ainakaan itseäni luuserina pidä vaikka lapseni kotihoidossa onkin. Tai ehkä minä en virallisesti olekaan kotiäiti koska käyn myös töissä, 4-10h viikossa. On varmaankin helpompi hakea tulevaisuudessa "oikeaa" työpaikkaa kun on kotona olemisen ohella käynyt myös töissä. Ja on ihan koulutustani vastaavaa työtä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat