YLE etsii haastateltavaa pikaisesti!

Vierailija

Hei, teen juttua vauvan odottamisesta ja siihen liittyvistä laitehankinnoista. Etsin pääkaupunkiseudulta haastateltavaksi lasta odottavaa pariskuntaa tai äitiä, joka on hankkinut ns. kotidopplerin tai vastaavan laitteen sydänäänien kotikuuntelua varten. Oletko sopiva haastateltava tai tunnetko jonkun? Minut saa kiinni nrosta 0400 129508 tai spostilla antti.koistinen@yle.fi. Haastattelu mahdollisimman pian. Kiitokset avusta!

Kommentit (11)

Vierailija

Juttu tulisi Ylen radiouutisiin, veikkaisin että lähetykseen ensi viikon aikana. Ja tietysti myös Ylen nettisivuille. yst.terv. Antti

Vierailija

mutta mulla tulee rv 12 täyteen vasta ensi viikolla, jotenka en ole vielä onnistunut sydänääniä saamaan kuuluville. Ja ensi viikolla ultrassa näkee vasta onko sikiö elossa.

Tämä nyt sivuhuomautus, mun raskaus on vielä salaisuus, eli en halua haastatteluun.

Vierailija

Kiitti vastauksesta, yrittäisin tehdä haastattelun jo tänään. Eli tämä tulisi Ylen radiouutisiin ja nettiin. terv. Antti Koistinen

Vierailija

No tuskin tuo mun tuttu sitten haluaa kun ei ole kiva puhua julkisesti raskautumisongelmistaan. En taida viitsiä häntä tällä häiritä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat