Parhaat vinkkisi kirppismyyjälle

Vierailija

Olen menossa myymään kirppikselle, anna parhaat vinkkisi tavaroiden esillepanoon ja hinnoitteluun

Kommentit (11)

Vierailija

Mulla on joskus ollut kaapista mukana elfan korit ja vaatteet niissä. Reunassa hinta, esim "tästä kaikki 2e". Itse ostajana jään penkomaan kasojakin helpommin jos joku hintahaarukka on selkeästi näkyvissä. Ei tartte jokaisen vaatteen hintaa erikseen kysellä. Ja niitä kuluneita ei oikeasti kukaan osta, antavat vain nuhjuisen kuvan koko pöydän tavaroista eikä sitten välttämättä ne muutkaan mene kaupaksi.

Vierailija

vai menetkö itse myymään?

Kummassakin tapauksessa pidä pöydällä järjellinen määrä tavaraa. Laita ensimmäiseksi ne, jotka varmemmin menevät kaupaksi. Aina pitää olla jotakin houkuttelevaa, sitten ne muut voi myydä siinä samalla...

Laatikoita voi käyttää esillepanossa, jotta pienet esineet pysyvät ruodussa.

Hinnat edullisiksi, juuri sen verran kuin itse suostuisit maksamaan.

Vierailija

Helpompi asiakkaiden huomata tuotteet ja paikka pysyy siistimpänä, kun lisäilee tavaraa sitä mukaa kun sitä menee. Mieluiten vähän alihinnoittelee. Esille vain puhtaita ja ehyitä kamppeita.

Vierailija

Älä missään nimessä kiinnitä hintalappua niitein, niistä jää vaatteisiin kaksi pientä reikää jotka laajenevat pyykätessä.

Leveä maalarinteippi on hyvää hinnoittelussa, eikä irtoa. Ja jos hinnan viereen merkkaat vaatteen koon (etenkin jos kokolappu puuttuu tai on pahoin kulunut) niin helpottaa sopivien löytämistä.

Vierailija

Ei kukaan osta sun pöydästä jos se on täynnä kulahtaneita collegevaatteita ja rikkonaisia leluja. Vain ehjät ja hyväkuntoiset myyntiin.

Kulahtaneet vaatteet voit lahjoittaa matonkuteiksi tai kierrätyskeskukseen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat