Pikkuasia mut todella ärsyttävää!!

Vierailija

Joka himskatin päivä töissä ruokkiksella ihmiset kommentoi toisten eväitä! Meillä jokainen siis tuo joko omat eväät tai käy muualla syömässä, ei ole mitään ruokalaa. Mulla on tapana syödä täällä, koska joudun päivystämään ruokkiksenkin ajan puhelinta ja jos asiakkaita sattuu käymään.

Ihan sama mitä syön, niin aina tulee ihmisiä siihen ihmettelemään mitä tänään syön! Just syön työpöydän ääressä pinaattikeittoa ja äsken käveli pomo ohi. Oikein pysähtyi mun kohdalla ja kurotteli kattomaan mitä syön. Aa, pinaattikeittoa, sehän on hyvää!

Jos syön salaattia ni joku päivittelee ettei sillä elä ja jos syön lihistä, kauhistellaan et Millonkas *** on alkanut tollasia ruokia syömään!

V**uako se kenellekään kuuluu vaikka söisin varpaankynsiäni! Mä en ainakaan ikinä jaksa kommentoida jonkun toisen sapuskoja, koska mulle on aivan sama mitä toiset napaansa mättää.

Kää-ääk! Ei siinä muuten mitään, mut kun näitä pällistelijöitä on tässä ollut JOKA PÄIVÄ sen 2 vuoden ajan, jotka oon tässä hommassa ollut..

Kiitos kun sain purppasta=)

Kommentit (2)

Vierailija

kun hän tekee minulle eväät. Laittaa aina jotain ihan törkeen hyviä ruokia ja mikä tärkeintä... jälkiruokaa mukaan. Se on joskus sanonutkin että haluaa että mun työkavereita ottais päähän syödä omia nuhjuisia eväitään.

Vierailija

Kuulostaa hullulta "ongelmalta", mutta ymmärrän ihan täysin, että on ruvennu ärsyttämään! Yritä keksiä jotain nasevaa sanottavaa takaisin, niin jos tuo loppuis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat