Eroottinen suhde, mutta ei seksisuhdetta - mahdollistako?

Vierailija

Minulla on aina ollut voimakas hellyyden, läheisyyden ja erotiikan kaipuu. Rakkauden kaipuu tietysti myös. Olen kuitenkin eronnut eikä miestä ole tällä hetkellä. Olen alun kolmekymppinen nainen.

Mietin miten voisi "asiallisesti" saada hellyyden ja erotiikan tarpeitaan tyydytettyä, sillä ne ovat todellista elämän eliksiiriä. Mietin mitä todella haluaisin.

Haluaisin suhteen, jossa olisi ystävyyttä, flirttiä, kipinää ja hellyyttä yhdessä paketissa, ilman että kuitenkaan olisi seksiä (minulle seksi kuuluu vakavampaan suhteeseen = seurusteluun). Varsinainen seksi kun voi aina johtaa isoihin seurauksiin, sillä en käytä enkä halua käyttää mitään muuta kuin kondomiehkäisyä. Muutenkin seksi jotenkin on minulle niin intiimi juttu, että haluan säästää sen vakaviin parisuhteisiin.

Olen ihmisenä todella flirtti. Monet luulevat sen vuoksi että hyppelen (ainakin näin vapaana ollessani) sängystä sänkyyn, mutta se ei pidä paikkaansa.

Minusta olisi esimerkiksi ihanaa käydä yhden miestutun kanssa saunassa ja jutella syvällisiä, pestä hänen selkänsä, olla alasti ja antaa suukkoja ja vähän kiusoitella. ;) Nukkua yhdessä. Varsinaiseen seksiin en kuitenkaan halua mennä. Voisin kuvailla tätä "eroottiseksi suhteeksi" erotukseksi seksisuhteesta.

Tällainen kuvio ei kuitenkaan mahdu kulttuurissamme ajatusmaailmaan, ei miesten eikä naisten. Vai mahtuuko? Mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Sukupuolisuhteet eivät ole kulttuuririippuvaisia vaan niitä harrastetaan ihan joka puolella maailmaa, toisilla siihen kuuluu enemmän eroottista esileikkiä ja toisilla vähemmän. Taidat olla aikamoinen idealisti, kuvaamaasi miestä on varmaan lähes mahdoton löytää. Tai ehkä joku eunukki, jolla on vahva läheisyyden kaipuu, voisi olla samoilla linjoilla kanssasi :)

Eli ihan vaan kaikella ystävyydellä, en usko että tuollainen kuvio voi toteutua. SIinä alasti nyhjätessä nimittäin normaalilla, terveellä ihmisellä alkaa seksihalut nousta. Ehkä kerran- pari tuollainen voisi toimia, mutta muutaman esileikkikerran jälkeen kyllä normaali aikuinen haluaa sitten jo ihan sinne loppuun asti.

Vierailija

Näin miehenä on todettava, että saat todennäköisesti aika kauan etsiä ennen kuin kuvailemasi miehen löydät. Minulla voi olla naispuolisia ystäviä ja joidenkin kanssa voin jopa käydä (ja olen käynytkin) saunassa, mutta tuollainen puolimatkan krouvi kuulostaa kyllä hyvin oudolta. Pestään selkiä ja hierotaan toisia alastomana...Miksei yhtä hyvin voi mennä loppuun asti? Ja miten reagoisit esim. siihen, että "ystävälläsi" jämähtäisi tuollaisen pesusession aikana kunnon stondis päälle? Saisiko hän esim. sun katsellessa vetää käteen vai mihin rajan vetäisit? En lähtisi tässä kyllä sekottamaan erotiikkaa ja ystävyyttää. Eli ystävyys ystävyytenä (ilman erotiikkaa) ja parisuhde parisuhteena seksin kera.

Vierailija

Siis valitsemalla vaihtoehdon 2 mies saa elämäänsä satunnaisesti jotain hyvää ja eroottista. Vaihtoehdossa 1 mies ei saa periaatteessa mitään. Eli mun pitää kertoa ehdot ja miehen pitää päättää haluaako hän sen hyvän minkä minulta saa. Hänen kannaltaan minä olen ns. catch. Minun tarpeeni on vain tämän suuruinen, ei mitään enempää.

Kyse on siis kahdesta vapaasta aikuisesta ihmisestä, joten se ei ole ongelma.

Olen ihan tarpeeksi "antanut" elämäni aikana miehille seksiä ja keskittynyt heidän tarpeisiinsa, ja samalla jäänyt itse ilman. Haluan nyt täyttää välillä omia tarpeitani, omilla ehdoillani. Haluan sitä hellyyttä ja erotiikkaa!

t. ap

Vierailija

Olin 5 vuotta avo/avioliitossa ja mies ei melkein koskaan halunnut panna tai muutenkaan koskea minuun :-( Ja olen ihan kivan näköinen nainen ja suht normaalikokoinen.

Turha mainitakaan että erosin. Lapsen takia olisin halunnut ettei niin olisi käynyt, mutta en enää kestänyt.

Vierailija

Lainaus:

heijastaa juuri tuota kulttuurimme joko - tai -ajattelua. Joko on seksisuhde tai sitten ei suurinpiirtein puhutakaan miehille.

No on normaalien ihmisten mielestä muitakin vaihtoehtoja kuin olla alasti ja hieroa toisiaan seksiin ryhtymättä tai lopettaa miehille puhuminenkin.

Lainaus:

Miksi minun pitäisi antaa?

No ei miksikään jollet kerran halua mutta haluaako se mieskään antaa sulle mitä tahdot? Ehkä hän kuitenkin haluaa jonkun naisen kanssa seksisuhteen ja sitä naista voisi pahasti häiritä se, että miehellä on eroottinen alastonhierontasuhde johonkin toiseen naiseen.

Lainaus:

Käytännössä asiaa helpottaa tietysti se, että puhun ajatukseni mahdollisimman selviksi etukäteen ko. miehen kanssa. Ja hän voi sitten valita haluaako 1) olla etäisemmissä väleissä 2) hieman erotiikkaa elämäänsä vaikka selänpesun/yhteissaunomisen merkeissä, ilman kuitenkaan toiveita enemmästä

Yrittänyttä ei laiteta, mutta luulen, että 99 % miehistä alkaa elätellä toiveita enemmästä jos menet ehdottamaan, että haluaisin hieroa sua ja olla kanssasi alasti.

Lainaus:

Kyllähän tuo vaihtoehto 2 voi olla piinallinen etenkin miehelle. Kaikkeen kuitenkin tottuu.

Jos haluaa tottua. Haluaako hän ja jos haluaa niin miksi ihmeessä?

Lainaus:

Kysymys on pitkäaikaisesta ihmissuhteesta, joudun olemaan tämän miehen kanssa tekemisissä ja hyvissä väleissä seuraavat 10 vuotta.

Mistä tiedät? Minkä vuoksi? Mitä tapahtuu 10 vuoden päästä? Yhteinen lapsenne täyttää 18 vai?

Lainaus:

Se on yksi syy miksi en halua aloittaa varsinaista seksisuhdetta.

Luuletko, että välinne säilyvät paremmin hyvinä seuraavat 10 vuotta jos aloitat tämmöisen kiehnaussuhteen hänen kanssaan? Minusta tuntuisi että siinä on riski käydä pikemminkin päinvastoin. Jos ei seksiä tulekaan vaikka on toiveita herätelty niin välit voi kiristyä. Eikö kannattaisi hommata tähän saunomiseen joku ihan muu mies jonka kanssa välit voi sitten aikanaan mennä ihan rauhassa poikki, jos homma ei toimikaan?

Vierailija

jota tuollainen "kiusoittelusuhde" kiinnostaisi. Sillähän pitäisi olla samanlainen hellyden ja erotiikan kaipuu mutta niin ettei tätä miestä seksi kiinnosta. Jos semmoisen löydät niin sitten varmaan onnistuukin.

Vierailija

heijastaa juuri tuota kulttuurimme joko - tai -ajattelua. Joko on seksisuhde tai sitten ei suurinpiirtein puhutakaan miehille.

Miksi minun pitäisi antaa?

Käytännössä asiaa helpottaa tietysti se, että puhun ajatukseni mahdollisimman selviksi etukäteen ko. miehen kanssa. Ja hän voi sitten valita haluaako 1) olla etäisemmissä väleissä 2) hieman erotiikkaa elämäänsä vaikka selänpesun/yhteissaunomisen merkeissä, ilman kuitenkaan toiveita enemmästä

Kyllähän tuo vaihtoehto 2 voi olla piinallinen etenkin miehelle. Kaikkeen kuitenkin tottuu. Kysymys on pitkäaikaisesta ihmissuhteesta, joudun olemaan tämän miehen kanssa tekemisissä ja hyvissä väleissä seuraavat 10 vuotta. Se on yksi syy miksi en halua aloittaa varsinaista seksisuhdetta.

t. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat