Voiko puolisot nukkua eri makuuhuoneissa?

Vierailija

Meillä on mieheni kanssa aivan erilaiset nukkumisrituaalit ja -toiveet.

- Toinen tykkää huomattavasti viileämmästä huoneesta kuin toinen

- Toinen on iltauninen kun toinen taas on aamu-uninen

- Toinen tykkää lukea sängyssä ja se häiritsee toisen unta

- Toinen herää pienimmästäkin äänestä ja toinen aamuisin käyttää herätyksen torkkutoimintoa useaan kertaan

Ajattelin, että siinä vaiheessa kun lapset lähtevät kotoa, niin voisiko muuttaa nukkumisjärjestelyt niin, että nukkuisi eri huoneessa puolisonsa kanssa. Vai kärsiikö suhde siitä?

Kommentit (10)

Vierailija

Syynä tosin se että mies kuorsaa ja itse olen herkkäuninen. Minulta menee hermot kun joudun heräilemään ja mieheltä kun tökin häntä lopettamaan kuorsauksen ;-) Viekutamme illalla sohvalla tai samassa sängyssä ja sitten toinen siirtyy omaansa eri huoneessa. Ja 10 vuotta naimisissa :-)

Vierailija

isäni muutti olohuoneeseen nukkumaan ja äiti sai makuuhuoneen itselleen kun olin vielä yläasteella. syinä se, että äiti halusi nukkua kissojen kanssa ja isä koirien kanssa. koirat eivät päässeet yläkertaan, joten ainoa vaihtoehto oli isän majoittua olkkariin.

ei vaineskaan, todellinen syy oli se, että molemmat kuorsaavat. Kumpikaan ei herää omaan korinaansa, mutta toisen äänet häiritsevät ihan liikaa...

tätä systeemiä ovat jo noudattaneet 20 vuotta ja yhdessä ovat edelleen.

Vierailija

Miksette muuta jo nyt eri huoneisiin? (Jos siis tilaa riittää)

Olen useammalta sitäpaitsi kuullut, että eri huoneissa nukkuminen vaan lisää vipinää parisuhteeseen, kun joutuu tekemään vähän töitäkin, että sen toisen saa viereensä;-)

Vierailija

Me nukumme eri huoneissa ja meillä on vielä lapset kotonakin. Olemme aina nukkuneet eri huoneissa seurustelun alkuajoista lähtien. Kokeilimme kerran mieheni pyynnöstä, että nukkuisimme yhdessä mutta muutaman yön jälkeen totesimme, ettei kannata. Olimme molemmat kiukkuisia kuin ampiaiset.

Vierailija

Mä en voi nukkua, kun se kuorsaa.

Ei meillä ainakaan avio-onneen ole vaikuttanut, ehkä siihen kuitenkin moni muukin asia kun yhteinen peti? Ja seksiähän ei tietysti harrastaa missään ja milloinkaan kun ei nukuta samassa sängyssä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat