Hiilariton kuuri nyt, miten käy jos vedän yks kaks paljon hiilareita?

Vierailija

Olen siis karppaus-linjalla, enkä tällä hetkellä käytä lainkaan huonoja hiilareita, vain kasviksista saatavia. Mutta mutta edessä on pieni vkl matka johon suht luonnollisesti kuuluisi juomapuoli sekä kunnon ruokailu, mahdollisest vaikea välttää hiilareita. Kysymys kuuluukin että tuleeko siitä huono olo tms? Ettei reissu mene pilalle sitten siksi että elimistö menee sekaisin?

Onko kokemuksia?? kiittäen ja kumartaen, kuukauden karpannut..

Kommentit (15)

Vierailija

tuloksen kannalta ole vaan plussaa, jos yhtenä päivänä parin viikon välein vaikka syö hiilaripitoista ruokaa? Paino taitaa pudota vaan enemmän.

Mutta mitä maha sanoo yhtäkkisestä oluesta...? Etkö joisi viiniä tai konjakkia mielummin?? =)

Vierailija

ja juuri olin viikonlopun Dublinissa. Join tietenkin Guinnessia muutaman tuopin, sekä ihanaa Bulmersin siideriä. Olo aivan normaali. En muutenkana ole mitenkään tiukkapipoinen, ei se silloin tällöin tapahtuva suurempi hiilarimäärä mitään haittaa. Toisille aiheuttaa väsymystä, mutta jos nyt ei millään 15g hh-määrällä normaalisti ole, ei ne muutamat oluet mitään haittaa.

Itse syön sitä mitä tahdon, mutta aika vähillä hiilareilla voin vaan niin paljon paremmin. Sitä ei yksi olut tai pari uutta perunaa haittaa lainkaan.

Hauskaa viikonloppua sinulle. Rohkeasti vaan tilaat ravintolassa kasvislisäkkeen, ja usein löytyy ihan valmiistakin annoksista karppeja sapuskoja. Elämä on nautinto :)

Vierailija

Ravintolaruokaa kyllä, siitä uskon vielä selviäväni mutta suurin "huolen aihe" tulee olemaan olut... :(

Kyseessä hulvaton vkl ystävien kanssa enkä kyllä selvin päinkään meinaa olla :)

t. ap

Vierailija

sisältämään huippunopeasti imeytyvää hiilihydraattia niin tolkuttomasti!

Kaikki saa saman sokerihyöyn ja myös verensokerin laskurysähdyksen oluen juomisesta, toiset vaan välittää siitä ja sen tekosista elimistössä ja toiset ei!

Vierailija

ylimääräinen määrä alkaa väsyttämään. Veikkaan että isosta rysäyksestä menisi maha vähän sekaisin.

Oman käsitykseni mukaan vaihtelee tosi paljon, mitä isot repsahdukset aiheuttavat karpille. Kokeile! Ja kuten joku edellinen sanoi, ravintolakäynnit ja juhlat voi usein hoitaa tosikin karpisti ja nauttia siellä tosi upeita karppiherkkuja joita ei kotona tule laitettua. Olen ajatellut mennä johonkin hotelliin yöksi vain jotta saisin sen aamiaisen... : )

Vierailija

Onko tiedossa siis esim. ravintolaruokailua? Kyllä ravintolassa saa perunan tilalle kasvikset jos haluaa. Leipää ei ole pakko syödä. Jos yövytte hotellissa, niin aamiaisellahan on tarjolla paljon karppiruokaa, pekonia, munia, kasviksia...

Vierailija

kun mä aloitin taas hiilarit, niin painoa tuli monta kiloa parin viikon aikana!! Senpä takia lopetinkin karppauksen, koska haluan kuitenkin syödä joskus myös hiilareita, niitä huonojakin hiilareita.

Vierailija

amerikkalaiset näyttävät haluavan pääasiassa hampurilaisia, ranskalaisia, bageleita ja limppareita - lopputulos: ei hyvä.

Karppi syö karpisti, voi hyvin ja viihtyy, mutta voi vallan mainiosti syödä välillä hiilariherkkujakin. Kyllähän me niistäkin (joistakin) tykätään, vaikkei normaaliarkena syödäkään. Sitten taas palataan omaan ruokavalioon.

Tämä karppaus on hyvä juttu, uskokaa pois. Ikinä en vaihda takaisin vanhaan. En.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat