Stressaa lapsen synttärien järjestäminen, kun pitää kutsua sekä miehen että minun sukulaiset

Vierailija

Omat vanhempani ovat isossa seurueessa tuppisuita, ja miehen vanhemmat ja sisarukset perheineen taas niin sisäänpäinlämpiäviä, että puhuvat aina vain keskenään jotain omia sisäpiirin juttujaan. Minäkin olen niissä kuvioissa edelleen ulkopuolinen.

Lapsen synttäreille on kuitenkin kaikki pakko kutsua. Rasittaa ajatellakin koko kekkereitä, kun se on taas kuitenkin sitä, että minun vanhempani istuvat hiljaa sohvassa, ja miehen sukulaiset nauraa käkättävät keskenään omia juttujaan.

Kommentit (3)

Vierailija

mieleenkään pyytää samaan aikaan eri suvun ihmisiä lasten synttäreille. en ees jaksais kerralla niin paljon vieraita, eikä silloin ole kellään hauskaa kun liikaa ihmisiä. itse haluan oikeasti juhlia eli pienehköissä erissä vieraat jotta saa vietettyä jokaisen kanssa aikaa. ja vieraat aina niin että ovat toisilleen sopivia.

Vierailija

Jos ihmiset eivät tule keskenään toimeen niin kannattaisi kyllä liikkua kotoaan jonnekin. Juuri siitähän ne kaikkein parhaat keskustelut syntyy kun on ihmisiä ketkä ovat erilaisia ja erilaiset mielipiteet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat