Antakaa tukea! Niskaturvotusta!

Vierailija

Moi

Ultrasta terveisiä, niskaturvotusta 4-4,4 mm. Tsemppiä kaipaan!

t: 39 v

Kommentit (8)

Vierailija

Olisin varmaan abortoinut hänetkin jos olisin tiennyt, en tiedä.

t: ap, joka oli myös nro 4 jos nämä on vielä järjestyksessä.

Vierailija

hei halusin rohkaista sinua minulla oli vauvall niskaturvotusta paljon ja riski luvuksi sain 1/5 siinä kävi monenlaisia ajatuksia maailmani romahti ja en antanut tehdä lapsivesi näytettä koska pelkäsin kesken menoa mutta jumala autoi rukoulin ja herra jeesus autoi nyt minulla ihan terve poika josta kiitän herraa joka päivä minulle vaan tuli se varmuus sydämeen et kaikki on hyvin

Vierailija

Olen tuon 21-trisomia ketjun ap, joten hyvin ei käynyt meillä.

19% riski toteutui. Onneksi kävimme punktiossa.

Mulla ollut koko ajan tunne, että kaikki ei hyvin...

Vierailija

Tehtiinkö seerumiseula samalla?

Veikkaan että riskiluku tulee olemaan melko suuri tuolla turvotuksella ja sinun iälläsi. Toivotaan kuitenkin parasta. Peukut pystyssä täällä! Tsemppiä!

Vierailija

Kyllä se siitä, elämä kantaa. Älä liikaa hermoile. Ei muuta kuin jatkotutkimuksiin. Voi olla, että huolehdit turhaan, ja vaikka pelkosi osuisikin toteen, vammainen lapsi ei ole kamala asia vaikka joku niin luulisikin.

t. 41-vuotias äiti, jolla 7-vuotias down-tyttö - meidän ja hyvin monen muunkin elämän valo.

Vierailija

täytyy muistaa, että korkea riskiluku ei tarkoita sitä , että lapsi olisi kehitysvammainen. osa kehityshäiriöistä voidaan tutkia lapsivesinäytteestä. sellaisiakin kertomuksia kuulee, että vaikka niskaturvotusta oli, niin syntyi täysin terve lapsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat