Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia hyvistä vaunuista/rattaista ja pinnasängyistä? Please auttakaa...

Vierailija

Kaupoissa pää menee niin pyörälle kaikista vaihtoehdoista. Osaatteko kokeneemmat suositella joitakin hyviä? Meillä on ollut mielessä vähän sellaiset kolmipyöräiset rattaat, kun mies haluaisi jatkaa lenkkeilyä rattaidenkin kanssa. Entä mitä mieltä olette rattaisiin liitettävistä turvaistuimista? Entä pinnasänky, pitääkö olla laskettava laita?

Kommentit (3)

Vierailija

Nyt ne palvelee vaunuina kolmannella lapsella, rattaina ovat palvelleet kolmella edellisellä. Todella hyvät. Hintansa väärti aivan täydellisesti. Mutta ne eivät ole kolmipyöräiset, ja jos lenkillä haluaa käydä niin kannattaa todella ottaa kääntyvä etupyörä.

Kakkosrattaiksi kannattaa ehdottomasti ottaa Gracon matkarattaat (jos tuntuu että tarvii, me on pärjätty pelkillä vaunuilla) ja turvakaukaloksi AutoBaby, koska on tosi kätevää vaikka kaupungilla nostaa matkarattaat yhdellä kädellä ja taittaa ne samoin yhdellä kädellä auki (jos esim. joutuu kannattelemaan takaluukkua tai pitämään kiinni ovesta, ettei se kolauta viereistä autoa) ja sitten sihen vain vauva turvakaukaloineen... Siskon vermeitä joskus lainattiin ja olihan ne tosi hyvät.

Minä oon kaivannu pinnasänkyyn laskettavaa laitaa. Toisaalta myös sellainen on kätevä, josta saa pari pinnaa irti. On paljon helpompaa esim. tassuhoitaa kun ei tartte pelätä että käsi juuttuu pinnojen väliin tai muutenki...

Vierailija

Siinä on adapteri kaukalolla. Ihan kätsy kauppareissulla.

Rattaat ovat tosi näppärät ja kevyet. Lukittava etupyörä. Alakori aika pieni vaan.

Meillä ihan tavis Brion pinnis. Hyvin on sillä pärjätty.

Vierailija

laitettava turvaistuin on todella kätevä, suosittelen!! kätevä nostaa vauva kaukaloineen rattaisiin kaulppa ja muilla reissuilla jos menee autolla. meilä on cragon matkarattaat ja niihin kiinnettävä kaukalo...

pinnasänky meillä on ihan ikeasta leksvik merkkinen.meillä ei laskettavaa laitaa, eikä oltas tarvittukaan.... sekihän on miten tykkää.

vaunuina/rattaina emmaljungan smart mikä se olikaan se paketti. huono puoli niissä on että ratasosan kuomu on hassun lyhyt mutta muuten olen tykännyt. jos nyt saisin valita niin ottaisin eri emmaljungat juuri tuon kuomun takia kun on niin tökö. muuten oon tykännyt

Uusimmat

Suosituimmat