Naisporukalla viihteelle, neuvokaa miten juoda ettei kihada päähän ja mitä juoda?

Vierailija

Kotona 1 sidukka ja 1 olut. En ota rahaa kuin 30e ja siinä jo 10e taksiin. Joskus meni muistikin ja pelkään aina sitä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

saat lapselle alesta reimatecin sen lotta&lassi -puvun sijaan

Tai vaikka monta laatikkoa tuttelia varastoon jos on joskus niin putki päällä ettei voi imettää

Vierailija

jos et halua, että nousee päähän :)

Alkoholista tulee vaan turhia kaloreita, jos saman "olon" saavuttaisi vaikka light-limun juomisella :D (eli jos ei halua, että päässä tuntuu)

Vierailija

Minä vedän aina pohjiksi sikxpäkin olutta ja baarissa menee 4-6 isoa olutta ja joskus jotain paukkujakin...juu,siitä tulee krapula mutta aina on ollut hauskaa!!

Olen 164 ja 49kg

Vierailija

Varsinkin se ylläpitäminen, ettei mene överiksi... usein tulee otettua "yksi" liikaa. Suosiolla tosiaan alkoholittomia väliin ja varsinkin loppuillasta.

Vierailija

Jos pidät oluen mausta mutta et halua tuntea humalaa lainkaan, juo ykkösolutta tai alkoholitonta. Muussa tapauksessa voit tietenkin juoda vettä, teetä, maitoa, lattea, limsaa. Vaihtoehtoja on runsaasti. Tai sitten ihan sivistyneesti tilaat pienen lasillisen viiniä ja siemailet sitä hiljalleen.

Voi voi näitä suomalaisia juomatapoja ja -asenteita, sivistymättömyyttä :(

Vierailija

Jätä pohjat väliin syö oikein hyvin ennen bilettämistä ja lepää (jos mahdollista).

Baarissa ota välillä coca colaa tai jotain limua sillä alkoholi polttaa verensokeria ja tulee huono-olo. Vesi on kans hyvä mut ei liikaa vaan välillä jotain makeeta. Sit mieti mitä voi tapahtua kun ´juo liikaa ; sanoo tyhmiä /tekee hassuja juttuja yms... Ei kukaan ole tyhmä jos ei juo alkoholia.

Kaikista huolimatta - mukavaa iltaa.

Ps. Mun äiti sanoi aina mulle nuorena `muista mistä olet kotoisin`!

Vierailija

että juot kotona hiukan paro siideriä tai olutta

Viihteellä sitten juot siiderin ja perään pari jäävettä, ja sit taas siideri tai olut ja noi jäävedet perään.

Vierailija

Lainaus:

Minä vedän aina pohjiksi sikxpäkin olutta ja baarissa menee 4-6 isoa olutta ja joskus jotain paukkujakin...juu,siitä tulee krapula mutta aina on ollut hauskaa!!

Olen 164 ja 49kg

Hauskaa on ollut, eikä krapulaa :)

-168/123-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat