Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Luonnontuotebisneksella rikastua (Aloe Vera yms) kaveri yrittaa saada mua mukaan?

Vierailija

Tyokaveri on hurahtanut tuohon bisnekseensa ja sanoo etta se on parasta mita hanelle on tapahtunut. tuotteet huippuja ja bisnes senkun kasvaa.

Nyt kysyy jos mina haluaisin mukaan, en tieda sen tarkempaa mita se minulta velvottaisi.

Miksi hankin kay tuolla kurppaisessa tyossamme jos oma bisnes poikii niin hienosti? Mita mielta?

Kommentit (6)

Vierailija

Se on kurjaa kun ihmiset hurahtaa ja painostaa ystäviään mukaan. Siinä menee lopulta ystävyys suhteet kokonaan. Ihmiset alkavat välttelemään kun oot aina myymässä jotain.

Vierailija

Lainaus:

Se on kurjaa kun ihmiset hurahtaa ja painostaa ystäviään mukaan. Siinä menee lopulta ystävyys suhteet kokonaan. Ihmiset alkavat välttelemään kun oot aina myymässä jotain.

kaverisuhteet joutuvat koville kun olet kokoajan kauppaamassa jotain.

Välttämättä sinä et rikastu tuolla vaan menetät vaan ystäväsi.

Vierailija

Lainaus:

Eli sama juttu kun kaikki nämä pyramidi jutut, kuten Amway, Herbalife, yms.

Vierailija

et rikastu vaan kuten edellisetkin, olen sitä mieltä, että kaverisuhteet huononee. Eikä oikeesti kukaan niitä tuotteita osta.. Kokemusta on.

Unohda, jos saan neuvoa

Fanny

Vierailija

Mun sukulainen myy noita, ja vähän niihin oon tutustunut. Tuotteet on älyttömän kalliita ja haisevat pahalle. Tosi voimakkaalle.

Tuskin niitä kukaan ostaa.

Esim. deodorantti 13 e ja muut tuotteet suhteessa yhtä kalliita.

Uusimmat

Suosituimmat