Tampooniasiaa..

Vierailija

Onko tampoonien käyttö hygieenistä?

Itse käytän, mutta oon jääny miettimään, että esim pissalla käydessä naruun menee pissaa.. nouseeko se narun mukana tamppooniin? mitä mahtaa virtsabakteerit tehdä emättimelle?

Hmm.. kaikkee sitä tulee miettineeksi :s

Kommentit (6)

Vierailija

sen tamppoonin asettamisesta, niin en mä ainakaan sitä silloin ota pois. sattuuhan se, jos puolikuivaa tamppoonia arkaa repii ulos. (yleensä pidän noin neljä tuntia kerrallaan paikoillaan, yöllä sen 8 tuntia mikä on max aika ohjeen mukaan)

Vierailija

Ei mulla ainakaan koskaan tullut mitään tulehdusta, vaikkein vaihtanutkaan pelkästään vessassa käynnin takia. Nyt tosin käytössä kuukuppi, joka tässäkin suhteessa parempi. Suosittelen.

Vierailija

Lainaus:

sen tamppoonin asettamisesta, niin en mä ainakaan sitä silloin ota pois. sattuuhan se, jos puolikuivaa tamppoonia arkaa repii ulos. (yleensä pidän noin neljä tuntia kerrallaan paikoillaan, yöllä sen 8 tuntia mikä on max aika ohjeen mukaan)

Et koskaan sitten nuku yli 8 tuntia vai onks sulla herätyskello herättämässä tampoonin vaihdolle ?

Vierailija

mutta monien mielestä tamponin käyttö on kuitenkin miellyttävämpää kuin vaikka se, että antasi veren valua pitkin reisiä. Periaatteessahan myöskään siteet eivät ole hygieenisiä, koska ne hautovat ja siten tekevät bakteereille pesän haaroväliin. Sama koskee tietty myös pikkuhousuja ja istuvia housuja ylipäänsä.

SUn virtassa ei normaalioloissa ole niin paljon bakteereita, että ne emättimen tasapainoanäissä mittakaavoissa sekoittaisivat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat