Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei voi ostaa punaista autoa enkä minä hoitaa vammaista lasta.

Vierailija

Yhtä rajoittuneita ollaan molemmat. Mies katseli autokaupan ilmoituksia etsiäkseen meille tila-autoa koska meille tulee vauva. Kaikinpuolin sopiva löytyi, mutta väri oli väärä eli punainen niin autoa ei voi ostaa.

No, minä sitten sanoin ukolle että jos lapsi on vammainen, niin minä en voi sitä hoitaa ja annan sen adoptioon.

Ollaan sitten vitun rajoittuneita molemmat.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Yhtä rajoittuneita ollaan molemmat. Mies katseli autokaupan ilmoituksia etsiäkseen meille tila-autoa koska meille tulee vauva. Kaikinpuolin sopiva löytyi, mutta väri oli väärä eli punainen niin autoa ei voi ostaa.

No, minä sitten sanoin ukolle että jos lapsi on vammainen, niin minä en voi sitä hoitaa ja annan sen adoptioon.

Ollaan sitten vitun rajoittuneita molemmat.

Vierailija

Ihan oikeastiko joku vertaa tunnekylmyyttä auton väriä koskevaan makuasiaan?

Missäköhän se vammaisen raja mene sinulla? Mitä ajattelit tehdä, jos terve lapsi vammautuu myöhemmin?

No joo, porvoostä päivää...

Vierailija

haluaa. Epäilenpä että ei huoli koska ei kykene lasta hoitamaan. Mitä vikaa on punaisessa autossa? Tästä lähtien ostan pojalle pelkkiä punaisia vaatteita isäviikonloppuja varten, pihi mies varmaan hankkii lapselle sinisen vaatevaraston koska on niin rajoittunut

Vierailija

Eiköhän näitä sinun juttujasi ole kuultu jo riittävästi. Tunnen monta mielenterveysongelmaista, mutta yksikään ei ole niin pipi kuin sinä!

Uusimmat

Suosituimmat