Olenko nipo?

Vierailija

Lapseni sai kaverisynttärikutsun johon vastasin tekstarilla että tyttömme tulee mielellään -ko lapsi on käynyt meillä muutaman kerran, mutta vanhempia en ole ikinä tavannut-. Tänään sitten vein lapsen synttäreille ja ovella luulin että olimme vääränä päivänä liikkeellä, talosta ei ulospäin näkynyt valon häivää, edes ovivalo ei ollut päällä. Soitimme kuitenkin ovikelloa ja synttärisankari tuli avaamaan. Vanhempia ei näkynyt eikä kuulunut, hetken aikaa seisoin ovella.

Minusta lastenkutsuille tuojia tervehditään ja vanhemmat varmistaa keskenään juhlan keston, allergiat ja hätätapauspuhelinnumeron. Vai olenko outo? Kyse 7-vuotiaista muksuista

Kommentit (7)

Vierailija

itse ainakin tarkistan oman lapsen synttäreille tulijoiden tuojilta allergiat ( kutsussa kysyn sitä jo vahvistuksen lisäksi) Tämä allergiajuttu ei oman lapsen kohdalla ole onneksi kriittinen kun ei ole allergioita. Mutta eikö ihmiset mieti näitä juttuja ollenkaan kun eivät tule kysymään "mistä numerosta tavoittaa jos sattuu jotain?"

Vierailija

peremmälle

allergioista ilmoittaminenb on kyllä myöhäistä tuossa vaiheessa , kukaan enää mitään allergiatarjoiluja ehdi hankkia kun vieraat ovat jo ovella

Vierailija

Onko tuon lapsen vanhemmat jättäneet lapsen teidän pihalle kun ovat teille lapsen tuoneet vai etkö itse ole mennyt ovelle vastaan? Itse olen yleensä vastassa ovella kun lapsille (pienille) tulee vieraita, koululaisilla vähän eri meininki, synttäreillekin yleensä vanhemmat vain heittävät lapsen autolla, eivät siis itse välttämättä tuo ovelle. hakiessa sitten yleensä haetaan sisältä asti. Olet ehkä vähän nipo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat