Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei taida rakastaa minua..

Vierailija

Mieheni on huomaavainen, kiltti ja kunnollinen. Mutta minua on alkanut vaivaamaan asia jonka yli en nyt vaan pääse.

Hän on aina huomaavainen myös kaikkia muitakin naisia kohtaan, nuoria ja nättejä tyttöjä ja vanhoja naisiakin kohtaan. Hän ei oikeastaan kohtele minua yhtään paremmin kuin ketään muutakaan.

Sain lahjaksi mieheltäni kellon sillä reissulla. Sitten myöhemmin kuulin että hän oli ostanut juuri samanlaisen kellon myös sihteerilleen ja työkaverilleen. Tämä esimerkkinä vain. Kun kysyin asiaa hän sanoi että on kohteliasta sen jälkeen kun he saivat yhdessä pitkän työprojektinsa päätökseen.

Minusta se oli jo liikaa, saivathan he palkkansa työstään. Tämä oli vain yksi esimerkki.

Mitä minun pitäisi ajatella, niinkö etten ole hänelle yhtään sen enempää kuin

joku ystävä vain?.

Kommentit (6)

Vierailija

hän kiinnittää enemmän huomiota näihin naisiin, ei minuun.

Tämä toinen nainen ei edes katso minua kunnolla silmiin kun tapaamme, siitä olen varma ettei mitään seksiä ole ollut, mutta muusta en tiedä.

ap.

Vierailija

ja on hän muutenkin hyvin avokätinen näitä naisia kohtaan.

Tarjoaa lounaita ym. mutta pyytää kyllä minut aina mukaan ja menee sitten yksin jos minä en pääse ja voi olla tunteja siellä.

Hänellä on oma firma ja pitävät samalla palavereja, mutta kai niitä voisi muuallakin pitää..He laskevat aina keskenään leikkiä ym.

ap.

Uusimmat

Suosituimmat